- Waardering
- 1.504
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit zijn de shred meal, netjes 🚀
Ik wil ook wel dit soort meals eten, maar dit heeft toch amper carbs. Eet je zoiets als lunch of gewoon tussendoortje (en dan nog een aparte lunch waar wel proteine en carbs zitten)
De realiteit zal hard inslaan als je dieper in je cut zit.Ik wil ook wel dit soort meals eten, maar dit heeft toch amper carbs. Eet je zoiets als lunch of gewoon tussendoortje (en dan nog een aparte lunch waar wel proteine en carbs zitten)
2100 nu 👌🏽De realiteit zal hard inslaan als je dieper in je cut zit.
Alvast sterkte!
Als je nu niet als een raket gaat zitten er kcal in de lucht die je ademt.🚀
-1.3kg op 2 dagen 👀 veel zwarte vlekjes vooral in de luchtAls je nu niet als een raket gaat zitten er kcal in de lucht die je ademt.🚀
Nee 300g ijsbergsla, 2 tomaten, 38g preiZijn dat enkel groenten of ligt je vlees/kip beneden?
Zorgt voor een vol gevoel, en je bent zeker 8 minuten aan het smikkelen. Daarnaast heeft mijn voedingsplan voldoende eiwitten / koolhydraten / vetten verdeeld over andere maaltijden.Ik wil ook wel dit soort meals eten, maar dit heeft toch amper carbs. Eet je zoiets als lunch of gewoon tussendoortje (en dan nog een aparte lunch waar wel proteine en carbs zitten)
Kan het goed zien aan je fysiek dat je discipline hebt!Zorgt voor een vol gevoel, en je bent zeker 8 minuten aan het smikkelen. Daarnaast heeft mijn voedingsplan voldoende eiwitten / koolhydraten / vetten verdeeld over andere maaltijden.
edit: antwoord op je vraag, dit is een tussendoortje.
Thanks !Kan het goed zien aan je fysiek dat je discipline hebt!
Ziet er lekker uit.
Okay, dit was echt te lekker weer. Dit moet ik delen:
Thanks!!
Moet je die tofu niet ff in de pan gooien oid?banaantje, 250g tofu, hele geschilde komkommer, 400g slamix.(Monster was t*ring zoet )
![]()
LOL @ '8 minuten' 😄⌚Zorgt voor een vol gevoel, en je bent zeker 8 minuten aan het smikkelen. Daarnaast heeft mijn voedingsplan voldoende eiwitten / koolhydraten / vetten verdeeld over andere maaltijden.
edit: antwoord op je vraag, dit is een tussendoortje.