gymRick
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 777
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ff foto maken van je daadwerkelijke score zoAls je niet zelf hebt gereserveerd, tellen je kcal dan?
![]()
Sushi is al op..
Lekker man. Pilsie drbij!
Neen, zelfde als wanneer ze het eten in je steken,tellen de kcal ook niet!Als je niet zelf hebt gereserveerd, tellen je kcal dan?
Nettorama voor kip belegLaatste maaltijd
350g komkommer
250g magere kwark
100g kipfilet
Kijk dit wel even deze week aan maar volgens mij is dit wel een duurdere manier kalkoenfilet broodbeleg.
Iemand nog tips voor goedkoop kip? Wat in de supermarkt of slager te koop is
![]()
Nettorama hebben wij niet in groningen. En bestellen, is ook niet erg praktisch. Dus moet het echt van ophalen in een winkel hebben.
Lidl / aldiNettorama hebben wij niet in groningen. En bestellen, is ook niet erg praktisch. Dus moet het echt van ophalen in een winkel hebben.
Chocolade mouse met slagroom? 👏
Jup, en een ehrmann vanille pudding xD
Kalkoenfilet van de Aldi is vrij cheap en prima te eten.Laatste maaltijd
350g komkommer
250g magere kwark
100g kipfilet
Kijk dit wel even deze week aan maar volgens mij is dit wel een duurdere manier kalkoenfilet broodbeleg.
![]()
Lidl is ook prima prijs kwaliteit.Laatste maaltijd
350g komkommer
250g magere kwark
100g kipfilet
![]()
Pro tip fl**ker hem in de vuilnisbak en bestel een echte pizza met verdomme toppings er op, waar de f**k kijk ik naar dit is geen pizza![]()
Trok m'n brood met ei maaltijd vandaag ECHT niet. Dus maar even lui pizzatje gebeld. Pro-tip: hoe minder toppings, hoe knapperiger de pizza is.
Heb ze er alleen wat verse knoflook overheen laten gooien 👌
zo gaat die bench nooit omhoog.Dat is een stevig ontbijtOntbijt.
Pasta. Ijsbergsla. Sojabonen. Maïs. Wannabe shoarma.
1033kcal - 70g eiwit - 101g koolhydraten - 36g vet
![]()