Alincane
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 765
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe lang vult zo'n bak jou?
zeker 1,5 uur. Ik eet dit op en daarbij drink ik 1 liter water, + bij dit bakje komt 250ml kwark.
nee ik krijg verder genoeg fruit binnen de rest van de dag en hou echt van plain havermout. tnx anyway!
goeie van die koffie, lijkt me echt heerlijk!Waarom dure proteine havermout terwijl je toch al whey door je havermout gooit ??
Zonde van t geld...
Gooi de koffie eens door je havermout. Is zalig met de vanille en kaneel smaak![]()
oo dat klinkt gruwelijk lekker! is die er ook van de XP versie want moet geen koolhy en vet in mijn whey

Waarom niet?oo dat klinkt gruwelijk lekker! is die er ook van de XP versie want moet geen koolhy en vet in mijn whey![]()
Euh, dat is niet de reden dat ik kruidenthee drink, vindt het gewoon lekker en zijn zoveel soorten, heb een hele plank vol waar ik uit kan kiezen word ik blij van, vind het dus gewoon leuk en lekker en denk ook echt wel gezonder dan gewone earl grey standaard thee.Je gelooft toch niet werkelijk dat een thee giftstoffen beter uit je bloed haalt dan je lever en nieren dat al 24/7 doen?
Omdat ik eiwit extra wil en verder nix.
mooi haha whey hoort er gewoon bijOmdat ik eiwit extra wil en verder nix.
het heet toch ook whey, dan wil ik ook alleen whey.
hahahaha!

btw ze hebben stroopwafel niet in de xp variant van body en fit.. jammerrrrrr maar ik hou het in de gaten !
Die laatste heeft een licht bloeddrukverlagend effect wat voordelig kan zijn bij hypertensie. Kruidenthee doet voor de rest niet echt iets, voor je gezondheid hoef je het niet te nemen.Euh, dat is niet de reden dat ik kruidenthee drink, vindt het gewoon lekker en zijn zoveel soorten, heb een hele plank vol waar ik uit kan kiezen word ik blij van, vind het dus gewoon leuk en lekker en denk ook echt wel gezonder dan gewone earl grey standaard thee.
oke, tnx voor de aanvulling, gezien je publicaties neem ik aan dat er zeker een kern van waarheid zit in je woordenDie laatste heeft een licht bloeddrukverlagend effect wat voordelig kan zijn bij hypertensie. Kruidenthee doet voor de rest niet echt iets, voor je gezondheid hoef je het niet te nemen.