Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

E4334AE3-A37C-4FBA-820D-FC331C2A5B79.jpeg

Waarom dure proteine havermout terwijl je toch al whey door je havermout gooit ??
Zonde van t geld...

Gooi de koffie eens door je havermout. Is zalig met de vanille en kaneel smaak :D
goeie van die koffie, lijkt me echt heerlijk!

En de whey is meer een smaakmaker maar daarnaast ook wel nodig als eiwitbron, anders kom ik echt niet aan voldoende gram..

En de lunch, een snee proteïne brood, low carbs met 100 gram dunne kipfilet en een handje tomaat en op smaak gebracht met herbamare en zeezout en wat aromat, JUM.
En 2 stuks fruit.
Ideaal post workout voer.

Lunch; 262 cal, 11 koolhy, 26 eiwit en 10 vet.
Fruit; 103 cal, 19 koolhy, 2 eiwit en 0,5 vet.
lunch.jpg
Fruit.jpg

Je gelooft toch niet werkelijk dat een thee giftstoffen beter uit je bloed haalt dan je lever en nieren dat al 24/7 doen?
Euh, dat is niet de reden dat ik kruidenthee drink, vindt het gewoon lekker en zijn zoveel soorten, heb een hele plank vol waar ik uit kan kiezen word ik blij van, vind het dus gewoon leuk en lekker en denk ook echt wel gezonder dan gewone earl grey standaard thee.

Euh, dat is niet de reden dat ik kruidenthee drink, vindt het gewoon lekker en zijn zoveel soorten, heb een hele plank vol waar ik uit kan kiezen word ik blij van, vind het dus gewoon leuk en lekker en denk ook echt wel gezonder dan gewone earl grey standaard thee.
Die laatste heeft een licht bloeddrukverlagend effect wat voordelig kan zijn bij hypertensie. Kruidenthee doet voor de rest niet echt iets, voor je gezondheid hoef je het niet te nemen.

Die laatste heeft een licht bloeddrukverlagend effect wat voordelig kan zijn bij hypertensie. Kruidenthee doet voor de rest niet echt iets, voor je gezondheid hoef je het niet te nemen.
oke, tnx voor de aanvulling, gezien je publicaties neem ik aan dat er zeker een kern van waarheid zit in je woorden :thumb:

4 uur-tje, soja yoghurt ongezoet van de AH, handje blauwe bessen, en veeeeel mueli met uiteraard de whey vanille XP als smaakmaker :clap: en uiteraard een snuf kaneel.
Nou, nog 1 maaltijd en mijn dag is om.

Cal 431, koolhy 35, eiwit 30 en vet 16.

4 uur.jpg

En als laatste vandaag het avondmaal, Gado Gado poke bowl van de AH, heerlijk kant en klaar, lekker lui.

Cal. 330, koolhy 17, eiwit 18, vet 21.

Eating window closed!

gadogado.jpg

Terug
Naar boven