- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit ga ik zo eens proberen.Drie eieren met spek, 314 kcal en uren geen trek in eten.
Misschien dat het cutten nu iets makkelijker gaat op low carb.
Normaal minder eten vind ik echt hel, aangezien ik dan echt de hele dag honger heb.
![]()
Kan wel even 2-3 dagen duren voordat de honger echt minder wordt op low carb dieet. Ik heb als richtlijn 100 gram carbs op een dag met mijn kantoorwerk.
Welke tijden eet je?Kan wel even 2-3 dagen duren voordat de honger echt minder wordt op low carb dieet. Ik heb als richtlijn 100 gram carbs op een dag met mijn kantoorwerk.
Ik doe het icm met IF, dus eigenlijk maar 2 maaltijden en wat fruit op een dag nu.
rond 1200 eerste maaltijd zonder carbs, dan rond 1500 wat fruit/noten, 1800 avondeten met redelijk wat carbs en dan rond 2000 nog wat fruit/noten/chips/andere snack. Als het weektotaal maar onder de 14k kcal zit.
Ah ik neem aan dat je na het avondeten dan traint?rond 1200 eerste maaltijd zonder carbs, dan rond 1500 wat fruit/noten, 1800 avondeten met redelijk wat carbs en dan rond 2000 nog wat fruit/noten.
Ik ''train'' af en toe in de middag rond 1600, maar ik train niet zwaar.

Daar kwam het soms wel bij in de buurt.

Normaal doe ik alleen die garlan maar had nog kaas liggen en moest op. Was niet verkeerd thoKaas en tonijn spreek mij zo niet aan, kan best lekker zijn. Ook maar eens uitproberen
Kwark eten op je muismat. Gewaagd😄![]()
In de ochtend is alleen koffie beter dan kwark met havermout