Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hardcore.Aangezien mijn vriendin de bakjes graag op het werk laat staan, genoodzaakt tot een minion broodtrommel, thanks !🤣![]()
Het is net als die meme-foto van die bodybuilder met dat kleine hondje, het is een combinatie van resultaat wat je al bereikt hebt, je eigen instelling en in hoeverre je de noodzaak voelt in de verdediging te schieten.Aangezien mijn vriendin de bakjes graag op het werk laat staan ben ik genoodzaakt tot een minion broodtrommel, thanks !🤣![]()
Hahahah, mijn hele bureau is mijn muismat. Dus beetje lastig te voorkomen als ik eet tijdens het werken. Maar ik let er wel goed op 🤣
Het is net als die meme-foto van die bodybuilder met dat kleine hondje, het is een combinatie van resultaat wat je al bereikt hebt, je eigen instelling en in hoeverre je de noodzaak voelt in de verdediging te schieten.
Jij hebt al stappen gemaakt, doe je goed.
Eet smakelijk!
Nou weet ik t wel. Ziet er wel fleurig uit zo🦄Aangezien mijn vriendin de bakjes graag op het werk laat staan ben ik genoodzaakt tot een minion broodtrommel, thanks !🤣![]()
Gaaf tochAangezien mijn vriendin de bakjes graag op het werk laat staan ben ik genoodzaakt tot een minion broodtrommel, thanks !🤣![]()
Wel lekker met dit weer, zon koude pastasalade
Wat is dit haha brinta?
Jup
wat heb je erdoor heen gedaan man
Pindakaas
Koffie in de kwark met havermout pleuren. Beetje kaneel erbij. Evt wat zoetstof (of eng doen....suiker![]()
In de ochtend is alleen koffie beter dan kwark met havermout
)
Hahaha ;p ik denk dat ik geen extra zout nodig ben in mijn huidige voedingsplan.Wat dacht je, ipv zout pleur ik er maar Aromat op ?
😂
Peper en zeezout ook verdomd lekker op komkommer