Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Mwah nee ik vind het zelf wel leuk de Mario games.
Kan nu ook lekker spelen terwijl zij tv kijkt als ze hier is.

Kon de PS5 ook goed verkopen aan @Kathlinoo ;)

Tuurlijk wel als je dat slim doet hoeft het allemaal geen geld te kosten.
Misschien haal ik over een paar maanden wel weer een ps5 ik weet het allemaal nog niet.

Kip, rijst en broccoli. Nu ga ik echt groot worden!

7559B4B1-E674-4780-9D01-70737CB3817C.jpeg

Tuurlijk wel als je dat slim doet hoeft het allemaal geen geld te kosten.
Misschien haal ik over een paar maanden wel weer een ps5 ik weet het allemaal nog niet.
Bedoelde meer van dat je niet door je vriendin moet laten vertellen wat je wel of niet moet doen. Als je wil gamen op ps5 dan doe je dat

Mwah ben ik het niet helemaal mee eens maar ik ben ook iets ouder als jou.
Het is niet netjes als zij hier is voor het weekend dat ik de hele tijd zit te spelen.

Nou zo gek is het ook weer niet. Maar tussen het andere spelen door speelde ik wel graag op de ps5

Vind die nieuwe abbo van playstation top. Je hebt nu essential plus plus extra en premium plus. Met die extra en premium kan je allerlei gratis spelen spelen. Waar je normaal 60€ voor moest aftikken super tof.
Idd, heb premium plus :D
AC Valhalla?

Gaaf had ik niet achter je gezocht. (no offence)
Yes, die heb ik al eerste gespeeld, nadat ik the unicorn princess eerst volledig had uitgespeeld natuurlijk. Kreeg niet zo'n goede reviews als de andere Assassin's Creeds maar ik vond het best oke.

Ben aan het minderen met zuivel door uitslag/pukkels, maar moest deze ff proeven. is ook mooi gezien 200g om te proeven, het is zo weg :D

F5-AB82-CE-2-F74-42-B6-97-A3-A3-E565-DD2-BBA.jpg
B78-DC040-96-C3-4-E00-832-F-914-D0-FAB1-EB7.jpg

Bijlagen

• F5-AB82-CE-2-F74-42-B6-97-A3-A3-E565-DD2-BBA.jpg
    F5-AB82-CE-2-F74-42-B6-97-A3-A3-E565-DD2-BBA.jpg
    99 KB · Weergaven: 14
Idd, heb premium plus :D

Yes, die heb ik al eerste gespeeld, nadat ik the unicorn princess eerst volledig had uitgespeeld natuurlijk. Kreeg niet zo'n goede reviews als de andere Assassin's Creeds maar ik vond het best oke.
Damn gaaf hoor had ik niet achter je gezocht!

Excalibur en Thors hammer ook gevonden?

Meerzaden stokje, C Cheese 200g, 4 Spelt pancakes banaan en 355ml Monsterke

215-C4249-4-EDF-4856-8-A3-F-D93-B6512-BE88.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven