Alincane
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 765
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
no carbs? ik kan niet zonder met deze temp.

Whow, Rauwe uien, daar ga je nog lang van genieten
komt nog 250g kwark bij. Maar is idd laag in carbs.
Heb jij ook een trainingslog?
Nee, ben ik te lui voor. Ga zo roeien in me badje achter t Huis
Oh haha, ken je niet maar zie je naam nu redelijk vaak voorbijkomen.Nee, ben ik te lui voor. Ga zo roeien in me badje achter t Huis
Dat is een aardig grote kom als dat allemaal erin past😨Cutten. Ruime kilo konijnenvoer.
600g Chinese groenten, 160g Garden gourmet filet pieces Aziatisch, 100g pandan rijst, 3 gekookte eitjes.
1093kcal. E71-K108-V36.
![]()
Die borden zijn aardig groot ja. Zit ook zo smerig vol nuDat is een aardig grote kom als dat allemaal erin past😨

Gemiddeld zo'n 70g. Dus net iets minder dan 1g per kilo lichaamsgewicht.Hoeveel vet eten jullie per dag?
1 gram per kilo lichaamsgewicht of 20% van de calorieën die je binnen wilt krijgen?
Wat is je doel Lies? Wil je droger worden of zwaarder of een combinatie?Hoeveel vet eten jullie per dag?
1 gram per kilo lichaamsgewicht of 20% van de calorieën die je binnen wilt krijgen?
Dus je houdt wel aan dat het ongeveer 1g per kilo is, dus geen 20% van je calorie behoefte?Gemiddeld zo'n 70g. Dus net iets minder dan 1g per kilo lichaamsgewicht.
Reken niet in procenten. Ik hanteer zelf met cutten:Dus je houdt wel aan dat het ongeveer 1g per kilo is, dus geen 20% van je calorie behoefte?
waarom ?
Tegenwoordig schijnt ze een soort vrouwelijke Joe Weider te zijn.Maar aan de andere kant ik ken ook dames die erg goed gaan op minimaal carbs en de rest eiwitten en vetten.
o.a. Juliette Bergman deed het ook zo en aan haar resultaten te zien werkt deze manier wel goed.