XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ja en beste is de oven een aantal dagen erna niet gebruiken en meermaals afnemen met een vochtige doek.

Ook ruim de tijd nemen precies zoals ik het zeg. Officiele inwerkingstijd rustig overschrijden heb het weleens 2 uur laten inwerken. Draag wel handschoenen dat spul is vrij agressief.

Ja handschoenen en oogbescherming. Kheb nog een labbril liggen.

Vorige keer ook goed afgespoeld erna en dan oven met klep open op ventilatie stand. Alle ramen en deuren open, afzuigkap op max. Half uurtje.

Ontbijt van vandaag. Ziet er misschien niet uit maar het is heerlijk. Wel een choco-bom, dus je moet van zoet houden.
35gr brinta, 200ml halfvolle melk, 2 scoop choco whey, 15gr vitafiber en een halve banaan.

525 calorieën, 50gr eiwitten, 48gr carbs, en 8,25 vet.

Bijlagen

• Ontbijt.jpeg
    Ontbijt.jpeg
    139,5 KB · Weergaven: 50
Heeft iemand wellicht idee voor toppings met goeie macros, wil geen chocolate chips of sprinkles toevoegen maar ik dacht misschien aan light smeerkaas?🤣
Macadamia noten, of misschieb pistache noten (ongezouten).
Ff een seconde of 2 blitzen in een keukenmachine of anders in kleinere stukjes slaan met een pan ofzo.

Macadamia's zijn nice.

Drop is recept, heb wel zin in n pannekoek.
Dit is:
150g pannenkoekmix
375ml halfvolle melk
15g bakboter, die ik per 3g uitsmeer met een kwastje door de pan.

Kunt ook wel iets in die richting maken zonder xxl pannenkoeken mix.
Met ei-havermout-melk-whey kun je ook pannenkoeken maken :)

Dit is:
150g pannenkoekmix
375ml halfvolle melk
15g bakboter, die ik per 3g uitsmeer met een kwastje door de pan.

Kunt ook wel iets in die richting maken zonder xxl pannenkoeken mix.
Met ei-havermout-melk-whey kun je ook pannenkoeken maken :)
Misschien ga ik het proberen vanmiddag maar ik heb nog traumas van mijn protein pancakes toen ik perongelijk bakingsoda gebruikte.

14u Voedertijd:

400g partjes
400g sla
1komkommer
100gr tuna

CE2-D27-FF-DA8-F-4539-AC15-CB1-ED79-CB36-B.jpg

150gr biefstuk
250gr broccoli rijst
150gr courgette
100gr komkommer
150gr ui
100ml terriyaki, beetje zoet zuur zero

Knoflook kruiden

Kcal 366
v 5 / k 26 / e 49

image.jpg

Morgen worden me vetten wat verhoogd aangezien ik wat verstopt raak en icm dat ik minder drink om al dat plassen te minderen is dit met al die groente/vezels de perfecte combo om verstopt te raken. Morgen dus me vetten verhogen / eiwitten verlagen en iets meer drinken zodat ik ff doorspoel.

3 eieren
300ml eiwit
150gr ui
150gr courgette
50ml terriyaki xxl

Energy erbij om ervoor te zorgen dat ik hopelijk over half uur naar de wc kan.

Normaal zou ik 1 hele ei doen en de ui laten zitten, maar vandaag is een uitzondering aangezien ik een halve groentetuin in me maag heb zitten en ik extra vetten/water drink (door de vezels) vandaag om dit ff te laten spoelen.

19633C37-76E1-4F36-B73C-F9EA3B1A6314.jpeg

Terug
Naar boven