Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Kan allemaal maar voor hem werkt het wel dus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan allemaal maar voor hem werkt het wel dus.
Moet ook in de gaten houden dat pro bbers (veel) gear gebruiken en dan kan je met meer wegkomen. Ken gasten in me gym die echt alleen focussen op eiwitten en rest boeien, elk weekend massaal zuipen en voor het oog geen slecht fysiek hebben. 500mg test/tren pw zal hier zeker wat mee te maken hebben, maar principe blijft hoe strakker/foutlozer je het aanpakt hoe beter de resultaten.Ik zie het gewoon als, hoezeer wil je als een monnik leven ja of nee? En ben zelf in het verleden naar hele lage vetpercentages gegaan, dus ik kom er zeker wel. Maar dat dag in dag uit diëten... Ik zie trouwens pro bodybuilders als een Sadik Hadzovic het ook doen, die cheat meals. Al zie ik bij comments wel eens staan dat hij vaak met bro science aankomt. Of achterhaalde principes
misschien omdat hij dan te plat komt te staan omdat hij door de weeks in een te grote surplus zit dat hij leeg trekt?Ik zie het gewoon als, hoezeer wil je als een monnik leven ja of nee? En ben zelf in het verleden naar hele lage vetpercentages gegaan, dus ik kom er zeker wel. Maar dat dag in dag uit diëten... Ik zie trouwens pro bodybuilders als een Sadik Hadzovic het ook doen, die cheat meals. Al zie ik bij comments wel eens staan dat hij vaak met bro science aankomt. Of achterhaalde principes

De meeste mensen drinken hier ook nooit? Of alleen de guys met een serieus fysiek niet. Ik dronk tot december veel, sindsdien alleen die vakantie week laatst en met een date.Moet ook in de gaten houden dat pro bbers (veel) gear gebruiken en dan kan je met meer wegkomen. Ken gasten in me gym die echt alleen focussen op eiwitten en rest boeien, elk weekend massaal zuipen en voor het oog geen slecht fysiek hebben. 500mg test/tren pw zal hier zeker wat mee te maken hebben, maar principe blijft hoe strakker/foutlozer je het aanpakt hoe beter de resultaten.
Nee meeste zijn junks omdat drugs minder katabool is en geen empty calories zijnDe meeste mensen drinken hier ook nooit? Of alleen de guys met een serieus fysiek niet. Ik dronk tot december veel, sindsdien alleen die vakantie week laatst en met een date.

Moet nog eieren gaan halen, goede reminder

Heeft iemand wellicht idee voor toppings met goeie macros, wil geen chocolate chips of sprinkles toevoegen maar ik dacht misschien aan light smeerkaas?🤣![]()
Weer proteine brownies gemaakt. Dit keer wel met wat specifiekere nummers. Deze smaken weer erg lekker en zal dit sowieso vaker maken!
Per stuk (90 gram)
- 91 kcal
- 8,1g eiwitten
- 24,7g koolhydraten (waarvan 3,33g voedingsvezels en 2,95gram suiker)
- 2,6g vet (waarvan 1,38g verzadigd)
Ik heb 3 stuks gegeten en heb genoeg om mijn sugar cravings te stillen. Nu lekker bakje cottage cheese erbij voor de proteine en dat is mijn lunch
Yoghurt met spikkeltjes?Heeft iemand wellicht idee voor toppings met goeie macros, wil geen chocolate chips of sprinkles toevoegen maar ik dacht misschien aan light smeerkaas?🤣
Light sauzen zijn er in zeer veel smaken, misschien soort van pindakaas?Heeft iemand wellicht idee voor toppings met goeie macros, wil geen chocolate chips of sprinkles toevoegen maar ik dacht misschien aan light smeerkaas?🤣
Hmmm is wel goeie, zal ik eens proberen (wel met kwark, betere macros)
Ohja de pancake syrup van walden farms is gruwelijk, moet ff kijken of er meer goeie zijnLight sauzen zijn er in zeer veel smaken, misschien soort van pindakaas?
Magere kwark op smaak gebracht met flavour drops.Heeft iemand wellicht idee voor toppings met goeie macros, wil geen chocolate chips of sprinkles toevoegen maar ik dacht misschien aan light smeerkaas?🤣
Caramel sea salt rabeko is mijn favo.Ohja de pancake syrup van walden farms is gruwelijk, moet ff kijken of er meer goeie zijn