- Waardering
- 27.885
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die knoflooksaus, is die goeie?
Jij mag geen knoflooksaus met die dikke kop van je
Dat is XXL saus. 29kcal per 100g

Wel oké. Vind mn teriyaki toch lekkerder
Doe is even normaal, neem iemand langer dan 170cm.Ja dan nog niet nemen eet het maar droog op met dat waterhoofd van je god***domme.
Het is nu wel tijd voor je avondmedicatie van 19u. Ik wil dat je je beter aan de juiste tijden houd jongen. Weet dat de nieuwe indeling even wennen is, maar je doet goed je best.Ja dan nog niet nemen eet het maar droog op met dat waterhoofd van je god***domme.
Ik heb ook nog een gorilla genaamd Billy die wil jouw reet wel goed uitscheuren
Waarom lach ik hieromLuister nu maar en eet ze netjes op. Heb geen zin om weer op gesprek te komen, om je uit de brand te halen.Ik heb ook nog een gorilla genaamd Billy die wil jouw reet wel goed uitscheuren

Apart om een 16 jarig jochie zo seksueel te intimideren. Laat ze het in de gevangenis niet horen hèIk zal jou eens laten nemen door een paard.
Heb toevallig nog een arabisch renpaard staan wel een mannetje.
Ik zou je kontje maar oprekken anders scheurt alles uit

Ziet er goed uit hoor eet smakelijk.![]()
![]()
Asian beef salad met een shitload aan ingrediënten met daarbij een licht knoflooksausje op basis van yoghurt en water.
ziet er zeker goed uit, nu de oven nog een opknapbeurt![]()
![]()
Asian beef salad met een shitload aan ingrediënten met daarbij een licht knoflooksausje op basis van yoghurt en water.

Krijg die verkleuringen er niet meer uit, zelfs niet met grillreiniger. Die kruimels binnenkort wel ff wegstofzuigen.ziet er zeker goed uit, nu de oven nog een opknapbeurt![]()
![]()