- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Repen zijn nice, vooral voor je mindset. Die dingen zijn lekkerder als een mars
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Repen zijn nice, vooral voor je mindset. Die dingen zijn lekkerder als een mars
Huh

Ja je kan aan je fysiek wel zien dat je veel repen eet.Repen zijn nice, vooral voor je mindset. Die dingen zijn lekkerder als een mars
Na zo'n reep voel je je weer helemaal zen?Repen zijn nice, vooral voor je mindset. Die dingen zijn lekkerder als een mars
Klopt man wil je ook een hapjeJa je kan aan je fysiek wel zien dat je veel repen eet.
Kwaliteitsvoeding zorgt voor kwaliteitsspieren
Bedoel meer van, dat zo’n reep een prima oplossing is als je toch naar iets lekkers wilt grijpen dat je dan zo’n reep kan nemen.
Nee jouw eten moet ik niet ben bang dat ik dan net zo een hoofd als jou krijg.
Dan word je ook zo knap😘Nee jouw eten moet ik niet ben bang dat ik dan net zo een hoofd als jou krijg.
Ik zou je bijna doen.
@Henk123456 drukt zijn lul in een konijn als het moet
Lekker man. Beetje volume laaien. Smakelijk!3 ei eiwitten, 2 hele eieren, champigons, gebroken sperciebonen, en wat bakboter
200gr verse ananas
18-31-24
![]()
Huttenkase is echt abnormaal underrated. Als ik beetje trek heb en/of proteine nodig hebt altijd handig! Ook lekker op crackers samen met smeerkaas (en walden farms syrup). Gruwelijke combos dat je ermee kan maken350ml eiwit
100gr huttenkase
2 sneeen bruin brood
50gr uitjes
50gr augurk
100gr komkommer
30ml xxl mayo
20ml rabeko spicy garlic
Kcal 440
E 52 / V 9 / K 40
![]()