MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Huttenkase is echt abnormaal underrated. Als ik beetje trek heb en/of proteine nodig hebt altijd handig! Ook lekker op crackers samen met smeerkaas (en walden farms syrup). Gruwelijke combos dat je ermee kan maken
Ja vind het ook goed te doen, ben een liefhebber van kaas alleen de meeste zijn gewoon te hoog in kcal wat ik momenteel niet passend krijg.

C0490982-B50A-43C6-A5E3-9BC044F7A855.jpeg

Huttenkase is echt abnormaal underrated. Als ik beetje trek heb en/of proteine nodig hebt altijd handig! Ook lekker op crackers samen met smeerkaas (en walden farms syrup). Gruwelijke combos dat je ermee kan maken
Ik eet het ook in bulk, erg lekker met gebakken ei!

03CA2E65-8CC2-4ED9-B918-44D70FB90F32.jpeg

French toast met light smeerkaas (hele mooie macros) en natuurlijk walden farms pancake syrup.

Gebruikte eerst proteine brood maar dat absorbeert amper de vloeibare eiwitten. Gebruik nu vezelrijke bruinbrood, ik kom sowieso al echt makkelijk aan mijn proteine

459Kcal / 47g eiwitten / 52g koolhydraten waarvan 9g vezels / 3g vet

2 volkoren/ volgranen of hoe ze heten, bollen met C Cheese
bak slamix:
300g slamix
1 komkommer, scheut roeryoghurt en gedroogde kruiden

Slamix.jpg

Broodje.jpg

Je bedoelt knakworst neem ik aan? Is echt een ding hier in Italië. Vooral pizza met knakworst en friet. In Italië noemen ze het wurstel.

Was overigens verder nog belegd met salami, worst en ham.

Gefrituurde inktvis en gefrituurde garnaal. :)
Ja bij ons zeggen we zwanworsten maar ik bedoel knakworsten idd. Pizza met knakworst en friet? Wist ik niet, deed wel als kleine jongen altijd kipnuggets en frieten op pizza tijdens het buffet op reis :roflol:
Eten ziet er wel goed uit, nu wil ik ook op vakantie :o

In frankrijk wel eens (lang geleden als in een jaar of 30) stokbrood met patat en worst gegeten. Verbazend genoeg best lekker, aan de andere kant had ik echt best veel trek en dan is t vaak als snel goed.

Ja bij ons zeggen we zwanworsten maar ik bedoel knakworsten idd. Pizza met knakworst en friet? Wist ik niet, deed wel als kleine jongen altijd kipnuggets en frieten op pizza tijdens het buffet op reis :roflol:
Eten ziet er wel goed uit, nu wil ik ook op vakantie :o
Dat staat bij de meeste pizzeria's wel op het menu ja. Ook eens geprobeerd maar vond ik niet lekker. Pizza met aardappelschijfjes, porchetta en rozemarijn was overigens wel lekker.

In frankrijk wel eens (lang geleden als in een jaar of 30) stokbrood met patat en worst gegeten. Verbazend genoeg best lekker, aan de andere kant had ik echt best veel trek en dan is t vaak als snel goed.
In Duitsland wel Frikadelle. (Bremsklotzen Rot Weiss) Truckers noemen het zo. Rot Weiss is Curry en Mayo, soms krijg je ook Tomatenketchup met Mayo.
Het is een platgeslagen gehaktbal met rund en varkensgehakt, of Hacksteak mit Beilagen -Biefstuk met friet en groenten

Terug
Naar boven