- Waardering
- 32.565
- Massa
- 160kg
Heb vrijwel alle kruiden, maar momenteel zoutloos/zout arm alleenDie krokant kruiden van verstegen is geweldig. Makkelijk toe te brengen ook. Ooit de kerrie variant al geprobeerd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb vrijwel alle kruiden, maar momenteel zoutloos/zout arm alleenDie krokant kruiden van verstegen is geweldig. Makkelijk toe te brengen ook. Ooit de kerrie variant al geprobeerd?
600 gram zero rice damn. Heb je zo’n honger dat je met troep probeert te vullen? Waarom de rijst niet latenKcal 408
E 50 / K 43 / V 4
200gr kip (airfryer, krokant)
600gr zero rice
120ml go tan wok saus “teriyaki”
100gr groente mix wortel/ui
100gr sperziebonen
1 rode paprika
Kruiden:
Kip krokant “cajun” op de kip
Paprika in rijst
Saus:
50ml Xxl terriyaki
“De echte volume meals met lage kcal en spot on goede macros”
Bekijk bijlage 566558
Oh jezus ik zie nu pas dat hij 600 gram eet.600 gram zero rice damn. Heb je zo’n honger dat je met troep probeert te vullen? Waarom de rijst niet laten
Respect @ak, die troep is nou ja troep.Hele zalmzijde gescoord?
2 stuks zelfs, in de aanbieding bij de makro
Lijkt eerder op 3.
Nice. Wat ga je ermee doen?
Opeten

Ben niet zo'n chefkok als jij dus ik gooi ze altijd in de pan. Krokant huidje en lekker rosé van binnen

Das altijd wel nice. Ook lekkah met wat soja saus afblussen. Of soja en honing. OoBen niet zo'n chefkok als jij dus ik gooi ze altijd in de pan. Krokant huidje en lekker rosé van binnen![]()
Mooie broodje swarma, mis alleen de brood?
1tje maar?
2.
Zit ook voor de helft onder de swarma.
Waar is die brood