- Waardering
- 2.518
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Nog niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet

55gram eiwitten voor 1.50 euro.Mmmmm tofu..
Dit forum wordt langzamerhand overgenomen door soyboys.
De bioavailability van eiwitten/aminozuren in tofu is slechts 64%. Niet geweldig, maar dat valt opzich nog mee.55gram eiwitten voor 1.50 euro.
Eet het nooit maar zag het hier in de winkel liggen. 4 blokken voor 6 euro.
Gelukkig was het niet zo geweldig dat ik het weer ga halen. Tenzij het voor deze prijs is. Gelukkig nog genoeg kip beef en vis aanwezig in huisDe bioavailability van eiwitten/aminozuren in tofu is slechts 64%. Niet geweldig, maar dat valt opzich nog mee.
Het gevaar is dat je na zoveel soja gaat lijken op @Schwarzeneggertje .
Nu lijkt die tofu nog geweldig, maar voor je het weet sta je tijdens de Pride half Amsterdam te rimmen met je soja tongetje.
Dacht dat kip en soja redelijk dichtbij elkaar lagen qua biologische waarde, ergens rond de 75%De bioavailability van eiwitten/aminozuren in tofu is slechts 64%. Niet geweldig, maar dat valt opzich nog mee.
Het gevaar is dat je na zoveel soja gaat lijken op @Schwarzeneggertje .
Nu lijkt die tofu nog geweldig, maar voor je het weet sta je tijdens de Pride half Amsterdam te rimmen met je soja tongetje.
Ligt er een beetje aan welke meetmethode je gebruikt.Dacht dat kip en soja redelijk dichtbij elkaar lagen qua biologische waarde, ergens rond de 75%

Gaat erom dat soya gay is/ je gay maakt.Dacht dat kip en soja redelijk dichtbij elkaar lagen qua biologische waarde, ergens rond de 75%
Nou, toevallig at ik laatst nog wat kip maar ik kan mij niet herinneren dat ik stikstof uitstootte.Betekent dat dan dat je meer stikstof uitstoot als je soja eet ipv kip?
Als jij nou je opleiding afrond zou je het snappen.Nou, toevallig at ik laatst nog wat kip maar ik kan mij niet herinneren dat ik stikstof uitstootte.
Ja dat zegt niks.Dacht dat kip en soja redelijk dichtbij elkaar lagen qua biologische waarde, ergens rond de 75%
Be carefull what you wish for. Voor je het weet ben je al je simp volgers in je log kwijt.Blijf maar weg van de soja idd. Sommigen hier hebben nu al last van een teveel aan oestrogeen met dat gejank over van alles en nog wat.
Be carefull what you wish for. Voor je het weet ben je al je simp volgers in je log kwijt.
Eerlijk, kben jaloers op jouw vriend. Ik wou dat ik mijn vriendin zo kon voeren.