- Waardering
- 27.849
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Ja?
Ik dacht al waar komt mijn gedrag ineens vandaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja?

wat moet je anders als je grasmaaier niet meer werkt?Eerlijk, kben jaloers op jouw vriend. Ik wou dat ik mijn vriendin zo kon voeren.

Mijn voorkeur ligt eerder hier. Maar goed, ieder z'n ding.Eerlijk, kben jaloers op jouw vriend. Ik wou dat ik mijn vriendin zo kon voeren.
Aandacht van meerdere mannenMijn voorkeur ligt eerder hier. Maar goed, ieder z'n ding.
![]()

Dutch Beetroot Bukake.Mijn voorkeur ligt eerder hier. Maar goed, ieder z'n ding.
![]()

Er gaat niets boven een duurzaamgekweekte organische bospeenis.Mijn voorkeur ligt eerder hier. Maar goed, ieder z'n ding.
![]()
Goed schema van wouter, denk dat ik ook overstap!
Meer methaanBetekent dat dan dat je meer stikstof uitstoot als je soja eet ipv kip?
1 pizza'tje en dat was hem dan weer voor een hele week 😪
Goed oordeel op basis van 1 foto

Humor 🙅🏻
@ryan r staat niet echt bekend om zijn salades iig, maar kan het mis hebben #prepvergeetachtig.
Jij zou eigenlijk moeten winnen voor dat antwoord, maar helaas is het dat niet 🤪
Dan is t n wrap. Kan niet andersJij zou eigenlijk moeten winnen voor dat antwoord, maar helaas is het dat niet 🤪