- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Zit praktisch geen suiker in…Zit vol suiker man, beter de ultra of andere zero. Ook nog lekkerder ook😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit praktisch geen suiker in…Zit vol suiker man, beter de ultra of andere zero. Ook nog lekkerder ook😂
Hahahahaha ik heb geen idee, ik zie zoveel smaken. Koos er gewoon eentje willekeurig. Dit was gewoon ginger aleEn dat pak je deze
Dat is terug komen van een koude kermis imo
Sugarfree. 6kcal voor 500mlZit vol suiker man, beter de ultra of andere zero. Ook nog lekkerder ook😂
Zal de volgende keer de witte proberen. Ben niet echt een fan van MangoDie ginger smaak is oprecht 1 van de minst lekkere, probeer de ultra white, paradise en die mango sugar free.
Oh dacht dat die mule niet suiker vrij was. Mijn fout
Wat heb je gegeten, ook interessant 👀Zo voor de 2e keer uit eten vandaag, dus geen pica's van mijn food today
Dan ga je daar toch juist foto's van maken?Zo voor de 2e keer uit eten vandaag, dus geen pica's van mijn food today
En waar ben je uiteten geweest? Ook leuk om te wetenZo voor de 2e keer uit eten vandaag, dus geen pica's van mijn food today

Mcdonalds en kfcEn waar ben je uiteten geweest? Ook leuk om te weten![]()
Paar broodjes paling en haring eerder, blikkie M, en nu net:
Helemaal kut als je je ei niet fatsoenlijk kunt pellen![]()
Mmmmm, eitjes met ochtendhumeur garantie! Mijn favoriete!
![]()

Ja biblebelt hé, ik heb beetje last van polio 🤫Helemaal kut als je je ei niet fatsoenlijk kunt pellen![]()
Ik ben dan in staat om ze weg te gooien en blijven proberen tot ze perfect zijn.![]()
Mmmmm, eitjes met ochtendhumeur garantie! Mijn favoriete!
![]()

Ik ben dan in staat om ze weg te gooien en blijven proberen tot ze perfect zijn.![]()
zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben