- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dislike, salade

Ze zeggen dat je 250g groente per dag moet proberen te eten.

Ik heb net shoarma gegeten en daar zat ook wat paprika tussen + knoflook saus al ben ik er net achter gekomen dat knoflook geen groente of fruit is maar een kruid volgens google.Ze zeggen dat je 250g groente per dag moet proberen te eten.
Dus tussen alle pizza's door zal er helaas ook konijnenvoer in moeten![]()
Goed bezig kerel. So proud! 🐰
Zit jij hier serieus van vol? 190cm 93kg100 gram rijst.
200 gram sperziebonen.
200 gram kipfilet.
![]()
Nee absoluut niet, kan de hele dag vreten 😬 vandaag een rust dag en morgen weer beuken in de sportschool, ik ben momenteel bezig mijn vetpercentage naar beneden te halen en wat kilo's kwijt te raken, zit nu op de goede weg, al is het wel soms afzien 😁
Waarom eet je dan rijst 🤔Nee absoluut niet, kan de hele dag vreten 😬 vandaag een rust dag en morgen weer beuken in de sportschool, ik ben momenteel bezig mijn vetpercentage naar beneden te halen en wat kilo's kwijt te raken, zit nu op de goede weg, al is het wel soms afzien 😁
Ben gek op rijst.
Drie vragen:Zomaar wat bij elkaar geflikkerd. Geen pizza helaas.
200g krieltjes. 300g kipgehakt. 300g kidneybonen.
![]()

Geen pizza want geen ananas in huis?Zomaar wat bij elkaar geflikkerd. Geen pizza helaas.
200g krieltjes. 300g kipgehakt. 300g kidneybonen.
![]()
Oehh, goed idee. Kut dat er op Hawai pizza altijd varken zit

Maar kan natuurlijk altijd een normale pizza kopen en er wat extra ananas op pleuren.

Heb jij geen last van (veel) suiker laat in de avond?Post workout.
Honingringen en cookies and cream whey![]()