Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Als je je toch zo druk kunt maken over ananas op eten dan heb je toch ook niks om handen hè :roflol:
hipster whale pineapple GIF by Piffle

Halloween GIF

veel duurder dan bij XXL.(1+1 gratis) 800g voor 25,- v 12,95 voor 500g bij XXL

onderzoek naar Psyllium van de Uil van Minerva
Veel duurder valt ook wel mee... iets duurder

als je beiden omrekend naar 800 gram is het bij holland&barret €4,28 duurder. De verzendkosten bij xxl zijn 3,95 onder de € 40,- Bij H&B gratis boven de € 20,- (daar kom je hiermee dus wel boven)

Scheelt dan nog 0,33 wat H&B duurder is, mits je matuurlijk niks anders nodig hebt bij xxl, dan is xxl nog voordeliger.

Ekoplaza is wel veel duurder zag ik, omgerekend naar 800 gram bijna 32,-. Daar zou ik het dus iig niet halen @ryan r

Had overigens totaal niet verwacht dat dat spul zo duur was 😅

Veel duurder valt ook wel mee... iets duurder

als je beiden omrekend naar 800 gram is het bij holland&barret €4,28 duurder. De verzendkosten bij xxl zijn 3,95 onder de € 40,- Bij H&B gratis boven de € 20,- (daar kom je hiermee dus wel boven)

Scheelt dan nog 0,33 wat H&B duurder is, mits je matuurlijk niks anders nodig hebt bij xxl, dan is xxl voordeliger.

Ekoplaza is wel veel duurder zag ik, omgerekend naar 800 gram bijna 32,-

Had overigens totaal niet verwacht dat dat spul zo duur was 😅
Nu met 1+1 actie al duurder dus. bij XXL kun je het meebestellen met de rest . Bij H&B is de samenstelling Psylliumvezels (66%), Inuline (34%). Bij XXL zit er geen Inuline in

Geen Chinees vandaag ?
:D

Terug
Naar boven