Ik had de pot niet goed gelezen en niet gezien dat 't chocoladeijs was (dacht enkel stukjes chocolade), dus was een beetje dissapoint toen ik hem open deed want geen fan van chocoladeijs, maar alsnog vind ik die best lekker.
8/10.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had de pot niet goed gelezen en niet gezien dat 't chocoladeijs was (dacht enkel stukjes chocolade), dus was een beetje dissapoint toen ik hem open deed want geen fan van chocoladeijs, maar alsnog vind ik die best lekker.
Poeh goede kont zeg.Ik had de pot niet goed gelezen en niet gezien dat 't chocoladeijs was (dacht enkel stukjes chocolade), dus was een beetje dissapoint toen ik hem open deed want geen fan van chocoladeijs, maar alsnog vind ik die best lekker.
8/10.

Ik heb vegan eiwit gekocht.
Sinds wanneer heeft chocoladeijs een kont

Wanneer je horny genoeg bent heeft alles een kont😈 zolang er een gat (te creëren) is, is er een kont
Jij praat mijn taal, heb je het ook ooit met zand gedaan?Wanneer je horny genoeg bent heeft alles een kont😈 zolang er een gat (te creëren) is, is er een kont
Zand is beginner level, laten we praten over pindakaasJij praat mijn taal, heb je het ook ooit met zand gedaan?
Heb ik wel eerst een hond nodig, @PartyMarty jij hebt toch je hond goed afgericht?Zand is beginner level, laten we praten over pindakaas
Waar blijven de toetjes?
Jup. Die vindt alle vormen van pindakaas geweldig lekker.Heb ik wel eerst een hond nodig, @PartyMarty jij hebt toch je hond goed afgericht?
Kom 'm ff lenen.Jup. Die vindt alle vormen van pindakaas geweldig lekker.
Staat niet op het schema 🙃
Prima. Als je pindakaas mee neemt ben je meteen z'n beste maatje.
PM me maar.Ik heb vegan eiwit gekocht.
Wil je me helpen bij mijn vegan dieet? ( no joke)