Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

ABACE8D7-5165-40C1-A6AB-2CEA55FE079C.jpeg

Pre workout meal voor de meet

20gr whey isolate
200gr aarbeien
25gr pindakaas

Ook nog 2 schepjes turkse koffie :P

Wat is het? Lijkt op iets van butter chicken.

Een aanrader trouwens:
Deze garlic naan (of soortgelijke) ligt bij vrijwel elke Indische supermarkt in de diepvries:
1666995035028.jpg

Ze zijn serieus goed. Ff laten ontdooien en dan 2 mins in de oven op 180 graden.
Bij sommige Indische bezorgrestaurants die niet zelf naan maken verkopen ze ook deze.

Vrijwel alle diepvries naan is goed. Alle geconserveerde naan die bij kamertemperatuur wordt bewaard, zoals die in de supermarkt, zijn niet te rammen.
Yes, butter chicken.

Ik ga eens op zoek naar betere naan, goede tip

met wat voor kaas? en gaat er nog een soort dressing oid doorheen?
(Geit/schaap) feta?
Vast ook te doen met spelt couscous?
Receptje?
Couscous garen met water. Kan prima met spelt couscous, die heb ik thuis ook (van de eko plaza).

Dan op smaak brengen met ras el hanout, witte wijnazijn, balsamico azijn (voor de zoetheid), zwarte peper en zout. Dan wat fijngesneden peterselie en munt erdoorheen. Proeven.
Dan qua groenten had ik komkommer, cherry tomaat, rode ui en olijven in stukjes gesneden, erdoorheen mengen. Proeven, wat citroensap en tabasco erdoor.

Dats de basis.

Dan rundersteak (in dit geval hip hung) bruinen in de olie, dan vuur uit, knoflookboter erbij, vlees ff door de gesmolten boter halen en dan 4 mins de oven in. Vlees sap met boter wat nog in de pan zit door de couscous mengen.

Dan vlees trancheren, over de couscous doen, wat geiten feta erover brokkelen, beetje peterselie en munt erover en dan de cashews.

Voila.

Qua vlees is kogelbiefstuk prima. Maar je kan ook kippendij of vis/shrimpies gebruiken. Of als je tijd hebt stoofvlees maken. Of rendang/smoor.

De couscous wat zoetheid geven is wel key. Je zou misschien ook wat honing of poedersuiker kunnen gebruiken.

De dressing is dus eigenlijk: ras el hanout, olijfolie, witte wijn azijn, balsamico azijn, tabasco, citroensap, zout, peper. Als je worcestershiresaus hebt zou ik die er zeker ook doorheen doen.

Couscous garen met water. Kan prima met spelt couscous, die heb ik thuis ook (van de eko plaza).

Dan op smaak brengen met ras el hanout, witte wijnazijn, balsamico azijn (voor de zoetheid), zwarte peper en zout. Dan wat fijngesneden peterselie en munt erdoorheen. Proeven.
Dan qua groenten had ik komkommer, cherry tomaat, rode ui en olijven in stukjes gesneden, erdoorheen mengen. Proeven, wat citroensap en tabasco erdoor.

Dats de basis.

Dan rundersteak (in dit geval hip hung) bruinen in de olie, dan vuur uit, knoflookboter erbij, vlees ff door de gesmolten boter halen en dan 4 mins de oven in. Vlees sap met boter wat nog in de pan zit door de couscous mengen.

Dan vlees trancheren, over de couscous doen, wat geiten feta erover brokkelen, beetje peterselie en munt erover en dan de cashews.

Voila.

Qua vlees is kogelbiefstuk prima. Maar je kan ook kippendij of vis/shrimpies gebruiken. Of als je tijd hebt stoofvlees maken. Of rendang/smoor.

De couscous wat zoetheid geven is wel key. Je zou misschien ook wat honing of poedersuiker kunnen gebruiken.

De dressing is dus eigenlijk: ras el hanout, olijfolie, witte wijn azijn, balsamico azijn, tabasco, citroensap, zout, peper. Als je worcestershiresaus hebt zou ik die er zeker ook doorheen doen.
🤤
Zou met geklaarde boter kunnen?
Dat zou lactose vrij moeten zijn.
Of pak je plantaardig?

Bring it to me :D

🤤
Zou met geklaarde boter kunnen?
Dat zou lactose vrij moeten zijn.
Of pak je plantaardig?

Bring it to me :D
Kan prima met geklaarde boter :). Kan ook zonder boter, maar we hadden knoflookboter liggen.

Je kan ook gewoon wat tenen knoflook kneuzen die bij je olie gooien als je de biefstuk bakt. Het is een extra'tje, is dus niet per se nodig.

banana.jpg

Voor wie zichzelf afvroeg wat ik gister post workout at:

“jumbo poffertjes”

Zijn die poffertjes lekker? Zoek een lekkere PWO maaltijd.

Terug
Naar boven