Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Met 250g kipchunks
bamie.jpg

Nieuwe lichting proteïne repen gemaakt, even een paar uurtjes in de koelkast en dan snijden, stukjes amandelen,vijg, rozijnen, zonnebloempitten, abrikoos,whey poeder (chocolade, caramel 😋)
Havermout, honing, pindakaas 100%
+- 35 stuks schat ik😜
IMG_2022-10-31-16-49-35-097~2.jpg

Pfoeee tip van flip!!

Stoofperen gekookt in casis zero, met een klein beetje zoetstof. Echt een aanrader!! Je bespaart enorm veel calorieën omdat je geen suiker hoeft toe te voegen, peren worden hartstikke rood/ roze en mier en mier zoet!

Vanavond dus stoofperen + aardappeltjes en biefstuk (niet op de foto :p)

Bijlagen

• 20221031_175519.jpg
    20221031_175519.jpg
    66,7 KB · Weergaven: 44
B5C7E4FA-67CE-4F89-9A12-0A122AC35720.jpeg

350gr soepgroente
100gr tonijn
29ml siracha saus

Mn vetten krijg ik nu binnen alleen maar door pindakaas. Elke maaltijd een lepeltje pindakaas naar binnen werpen. Dat is de hoogtepunten van mijn dag, kijk telkens op naar de volgende maaltijd alleen voor de pindakaas🤣

Zou je dit nog niet ook eens voor mij maken? :D ;)

Zou je dit nog niet ook eens voor mij maken? :D ;)
Met liefde :).

Maar deze heb ik niet zelf gemaakt, was uit eten met collega's.

Kzat niet op te letten en het was aardig donker dus ik pakte dat komkommerding midden-onder in de foto. Stopte dat hele ding in m'n mond, begon te kauwen, was het fucking wasabi. Fuaa. Helemaal niet bedoelt als hapje maar om wasabi van te pakken. Collega's lachen.

Met liefde :).

Maar deze heb ik niet zelf gemaakt, was uit eten met collega's.

Kzat niet op te letten en het was aardig donker dus ik pakte dat komkommerding midden-onder in de foto. Stopte dat hele ding in m'n mond, begon te kauwen, was het fucking wasabi. Fuaa. Helemaal niet bedoelt als hapje maar om wasabi van te pakken. Collega's lachen.
Welkom :)
Iets anders mag ook :D

:roflol: wasabi is zooooo lekker. Goeie scherpe met wat Japanse soja en dan de sashimi even doorheen halen 🤤

Terug
Naar boven