AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Nee, waarom probeer je altijd anderen te kakken te zetten als jij gegrond commentaar krijgt?
Ik ben een spiegel. Je krijgt wat je geeft bij mij. Alleen soms vinden mensen het lastig dat te erkennen bij zichzelf😉 en ja dan probeer ik je wanneer ik denk dat het nodig of wanneer ik denk dat ik het kan gebruiken terug te pakken👍
Oog om oog in mijn wereld

Nu heb ik een DBB mama EN papa dus, katlinoo en steks. De ouders die nooit gehad heb, what a blessing

1648560038000.jpg

Ok sorry
je zoon lijkt wel een beetje op jouw :P

Ik ben een spiegel. Je krijgt wat je geeft bij mij. Alleen soms vinden mensen het lastig dat te erkennen bij zichzelf😉 en ja dan probeer ik je wanneer ik denk dat het nodig of wanneer ik denk dat ik het kan gebruiken terug te pakken👍

Nu heb ik een DBB mama EN papa dus, katlinoo en steks. De ouders die nooit gehad heb, what a blessing
Die laatste zin is zo'n enorme opheldering. Halleluja.

Ik dacht dat je je nergens wat van aantrok.

Gelukkig is jou commentaar altijd heel sociaal ,respectvol en erg onderbouwd he?
Jouw*

Ik denk graag van wel inderdaad. Het is in ieder geval minder onzinnig dan iemand plastic noemen terwijl je klaarblijkelijk eerder hebt gezegd dat je eigen chick meer plastic in zich heeft. Als je 't hebt over deksels en neuzen.

Over welke maaltijd gaat dit geneuzel, weer Biologisch ?

Via ivf dan hè en ik help haar ’s nachts zo nu en dan terwijl ik met mijn droomvrouw met wonderschone donkerblauwe ogen zit te appen.
Wat is het verschil, er zit iets kleins van jou in haar?

Of ben jij de draagmoeder?

Terug
Naar boven