Nee, waarom probeer je altijd anderen te kakken te zetten als jij gegrond commentaar krijgt?Wat een beschermheer, Is je vrouw weer op backpack vakantie of wat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, waarom probeer je altijd anderen te kakken te zetten als jij gegrond commentaar krijgt?Wat een beschermheer, Is je vrouw weer op backpack vakantie of wat?
Ik ben een spiegel. Je krijgt wat je geeft bij mij. Alleen soms vinden mensen het lastig dat te erkennen bij zichzelf😉 en ja dan probeer ik je wanneer ik denk dat het nodig of wanneer ik denk dat ik het kan gebruiken terug te pakken👍Nee, waarom probeer je altijd anderen te kakken te zetten als jij gegrond commentaar krijgt?
je zoon lijkt wel een beetje op jouw

Die laatste zin is zo'n enorme opheldering. Halleluja.Ik ben een spiegel. Je krijgt wat je geeft bij mij. Alleen soms vinden mensen het lastig dat te erkennen bij zichzelf😉 en ja dan probeer ik je wanneer ik denk dat het nodig of wanneer ik denk dat ik het kan gebruiken terug te pakken👍
Oog om oog in mijn wereld
Nu heb ik een DBB mama EN papa dus, katlinoo en steks. De ouders die nooit gehad heb, what a blessing
Het zijn er inmiddels 9 geworden, waarvan 1’tje shemale. Knap dat een topic zo vervuilt kan wordenDeze topic is vuiler dan de ….. van Lana Rhoades na een intellectuele bijeenkomst met 8 hele vriendelijke, donkergetinte mannen

Ik dacht dat je je nergens wat van aantrok.Ik ben een spiegel. Je krijgt wat je geeft bij mij. Alleen soms vinden mensen het lastig dat te erkennen bij zichzelf😉 en ja dan probeer ik je wanneer ik denk dat het nodig of wanneer ik denk dat ik het kan gebruiken terug te pakken👍
Oog om oog in mijn wereld
Nu heb ik een DBB mama EN papa dus, katlinoo en steks. De ouders die nooit gehad heb, what a blessing
Gelukkig is jou commentaar altijd heel sociaal ,respectvol en erg onderbouwd he?Die laatste zin is zo'n enorme opheldering. Halleluja.
Wanneer het me uitkomt
De enige nieuwe die er in kwam ben jij. Ook dit verklaart weer 1 en ander.Het zijn er inmiddels 9 geworden, waarvan 1’tje shemale. Knap dat een topic zo vervuilt kan worden![]()
Zoals veel van je opvattingen.

Jouw*Gelukkig is jou commentaar altijd heel sociaal ,respectvol en erg onderbouwd he?
Ook dit durf ik niet te googlen, maar het idee dat @Kathlinoo en @Steks samen een kind hebben... gemaakt.... vind ik nog smeriger.Deze topic is vuiler dan de ….. van Lana Rhoades na een intellectuele bijeenkomst met 8 hele vriendelijke, donkergetinte mannen
Het idee dat Theblock denkt dat er zo'n figuur als hij kan uitkomen vind ik dan weer nog heftiger.Ook dit durf ik niet te googlen, maar het idee dat @Kathlinoo en @Steks samen een kind hebben... gemaakt.... vind ik nog smeriger.
Via ivf dan hè en ik help haar ’s nachts zo nu en dan terwijl ik met mijn droomvrouw met wonderschone donkerblauwe ogen zit te appen.Ook dit durf ik niet te googlen, maar het idee dat @Kathlinoo en @Steks samen een kind hebben... gemaakt.... vind ik nog smeriger.
Wat is het verschil, er zit iets kleins van jou in haar?Via ivf dan hè en ik help haar ’s nachts zo nu en dan terwijl ik met mijn droomvrouw met wonderschone donkerblauwe ogen zit te appen.
Correct, en dat bevalt mij prima😉
Jouw*
Ik denk graag van wel inderdaad. Het is in ieder geval minder onzinnig dan iemand plastic noemen terwijl je klaarblijkelijk eerder hebt gezegd dat je eigen chick meer plastic in zich heeft. Als je 't hebt over deksels en neuzen.
Hou je simps is bij kathlinoo, beetje cringy dit🤣
Je hoeft geen simp te zijn om te zien wat voor clown jij bent hoor.
Wacht ff, hij is misschien wel een kl***zak, maar @Steks is geen simp.