AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

ik denk dat hij die punt bedoelde in zijn broek van je halfnaakte foto's op instagram
Nou sorry, ik heb geen speelgoedfetish, maar mn dochter van 7 vind barbies wel erg leuk.
Ik probeer ook niet zoveel plastic meer te consumeren dus ik laat dat aan een ander over, beter voor de planeet.

Mis je expres altijd heel het punt en de essentie van comments? Maar oké, jij je zin :roflol:
Tja geen idee. Misschien ligt het aan mijn beperkte taalvaardigheid.
Maar misschien kan het ook liggen aan het punt dat je duidelijk probeerde te maken, wat vervolgens opeens toch niet het punt bleek te zijn.

Verwarrend.

Het enige dat ik mij nu afvraag is; komt deze verwarring door vlees tekort, of omdat vrouwen over het algemeen voornamelijk onzin praten?

Nou sorry, ik heb geen speelgoedfetish, maar mn dochter van 7 vind barbies wel erg leuk.
Ik probeer ook niet zoveel plastic meer te consumeren dus ik laat dat aan een ander over, beter voor de planeet.
Mijn vriendin wou ook bij diana gabriels.
Never nooit niet zei ik. Heb 1000 meer betaald in Veldhoven maar is wel op en top geregeld.
Was me de 4000€ dubbel ( F) en dwars waard👌👌
Er zit meer plastic in je vriendin. Gaat lekker hé, met je punten maken :roflol:

Als jij niet leest wat ik zeg en je eigen ding ervan maakt heeft discussiëren hierover vrij weinig zin denk ik.

Als jij je kind wilt onderdrukken en je eigen visies wilt opdringen doe je dat lekker toch. Dat gaat ook zo lekker in Afghanistan.
Ehh..
Je zou je maar druk maken over wat een ander wel of niet eet, tfoe.
Wat the f**k boeit het jouw nou hoe ik mijn kind opvoed?
Mijn kind aanleren respect te hebben voor de dieren die hij eet is onderdrukking?
Afghanistan?

Jouw hersenen hebben overduidelijk een tekort aan vlees. Wat een achterlijk gezever dit.

Ze lijkt iig niet op de barbies die bij mn dochter in de speelgoeddoos ligt, dat was mn punt . En die zien er natuurlijk uit itt die transeksuele look
Nou, ik lijk toevallig graag op Barbie, thanks :heart: En dat was je punt niet lol :roflol:
Ga je nog een punt proberen te maken? Ik ben superbenieuwd wat er nu weer uit gaat komen!

Nou, ik lijk toevallig graag op Barbie, thanks :heart:
Ga je nog een punt proberen te maken? Ik ben superbenieuwd wat er nu weer uit gaat komen!

tumblr_mnly51ApwV1styel9o1_400.gif

Ik krijg echt neigingen om naar de Sligro te rijden om een heerlijk gigantisch gemarteld stuk rundvlees te halen.

En mijn kind daar vervolgens mee vol te proppen. Om hem vervolgens in te schrijven voor het slagerjugend zomerkamp.

Ik krijg echt neigingen om naar de Sligro te rijden om een heerlijk gigantisch gemarteld stuk rundvlees te halen.

En mijn kind daar vervolgens mee vol te proppen. Om hem vervolgens in te schrijven voor het slagerjugend zomerkamp.
Eet de jouwe al verschillende stukken vlees?

Eet de jouwe al verschillende stukken vlees?
Nou, hij eet helemaal geen groenten meer. Kheb em zo geïndoctrineerd dat hij tegenwoordig konijnen vangt en vervolgens slacht.
Ik begon mij een beetje zorgen te maken. Maar mijn beste vriend, een Afghaan, zei dat dit helemaal normaal is.

Wat een opluchting. Dit bespaard mij een hoop energie omdat ik mijn vrouw nu niet hoef te corrigeren met de riem.

Wat een venijn. Wat boeit het jou hoe hij zijn leven leidt?

Je zou je maar druk maken over wat een ander wel of niet gebruikt aan geestverruimende middelen.

Je typeert jezelf nu wel echt als een stereotype vegan. Een moreel verheven vingerwijzende hypocriet.

Jammer dit.

Ho ho ho, spreek dan de gene aan die de discussie start en zo venijnig maakt.

Mag dat kamp wel van Mohammed?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven