MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

die de discussie start en zo venijnig maakt.
Dat was diegene die zaterdagavond een grote muil had in het drugstopic, en nu het deksel terug op der neus krijgt van mij maar nu de onschuld zelve speelt.

DBB, waar iedereen correct en perfect is en 100.000 per jaar verdiend

Ho ho ho, spreek dan de gene aan die de discussie start en zo venijnig maakt.
1648560038000.jpg

Ok sorry

Dat was diegene die zaterdagavond een grote muil had in het drugstopic, en nu het deksel terug op der neus krijgt van mij maar nu de onschuld zelve speelt.

Deksel op de neus krijgt? Ik weet niet wat jij aan het lezen bent hoor maar.. :emo:

Deksel op de neus krijgt? Ik weet niet wat jij aan het lezen bent hoor maar.. :emo:
Jou hypocriete bullshit, en nogmaals de onschuld zelve spelen. Gelukkig heb je 2 ex legkippen waar je mee kan showen hoe geweldig je bent. Maar ondertussen mogen bossen wel gekapt worden en mogen die dieren die daar zitten wel vluchten om jou vegan shit te kunnen verbouwen, tofu

Jou hypocriete bullshit, en nogmaals de onschuld zelve spelen. Gelukkig heb je 2 ex legkippen waar je mee kan showen hoe geweldig je bent. Maar ondertussen mogen bossen wel gekapt worden en mogen die dieren die daar zitten wel vluchten om jou vegan shit te kunnen verbouwen.
Ik heb er 7, als je wilt stalken doe het dan wel goed :kiss:

En bossen worden voornamelijk gekapt voor veevoer, niet voor deze 0.5% vegans op deze aardbol, maar goed geprobeerd niet-scherpste-mes-in-de-lade ;) Ga je nog een punt proberen maken of ben je wel klaar nu?

Haar reactie was misschien ongevraagd, maar wat de inhoud betreft geef ik haar wel gelijk.

Haar reactie was misschien ongevraagd, maar wat de inhoud betreft geef ik haar wel gelijk.
Als diegene anderen aanspreekt waarom ze zich druk over haar leven maken, maar zelf wel mensen daarop aanspreekt wat ze in hun leven doen, dan ben je gewoon een hypocriet mongooltje.

Ik heb er 7, als je wilt stalken doe het dan wel goed :kiss:

En bossen worden voornamelijk gekapt voor veevoer, niet voor deze 0.5% vegans op deze aardbol, maar goed geprobeerd niet-scherpste-mes-in-de-lade ;) Ga je nog een punt proberen maken of ben je wel klaar nu?
Ga jij je maar weer "felt cute" voelen in je nietsverhullende outfit in je raamkozijn op IG, en dat is meteen wel de juiste plek idd, veel meer verwachten mensen ook niet van jou met dat
voorkomen.

Houdoe

Ga jij je maar weer "felt cute" voelen in je nietsverhullende outfit in je raamkozijn op IG, en dat is meteen wel de juiste plek idd, veel meer verwachten mensen ook niet van jou met dat
voorkomen.

Houdoe
Ik ben blij dat deze foto zo'n indruk heeft achter gelaten dat je je zelfs al die details nog herinnert na al die weken. Doet me deugd! :heart:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven