MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Er is geen verschil tussen bruine en witte eieren op het vlak van voedingswaarden, maar wel als het op milieuvriendelijkheid aankomt. Witte eieren zijn iets milieuvriendelijker, want de kippen die ze leggen eten minder voer, leven langer en leggen daardoor meer eieren.

Die eten mais
Ik bedoel meer dat het eigeel en het vlees meer geel/oranje kleur krijgt.

IMG_2022-12-22-17-58-40-324.jpg

Tbh, als het een verschil maakt voor het milieu en de prijs en smaak is gelijkaardig, zal ik wel sneller de witte kiezen als ze beide naast elkaar liggen. Ga nu niet speciaal op zoek naar witte eieren. Ik stap de winkel binnen en pak een pallet eieren want dat is het goedkoopst.

Tbh, als het een verschil maakt voor het milieu en de prijs en smaak is gelijkaardig
Witte eieren zijn zelfs goedkoper, enkel omdat mensen bruine eieren mooier vinden.

Biologische witte eieren zijn zelfs goedkoper dan bruine scharrel. Mensen betalen graag extra voor hoe het eruit ziet, ondanks dat ze qua voedingswaarde/voedingsstoffen niet verschillen.

Witte eieren for the win.

Tbh, als het een verschil maakt voor het milieu en de prijs en smaak is gelijkaardig, zal ik wel sneller de witte kiezen als ze beide naast elkaar liggen. Ga nu niet speciaal op zoek naar witte eieren. Ik stap de winkel binnen en pak een pallet eieren want dat is het goedkoopst.
same here :P

Omelet (2 eieren)
Basilicum
Cherry tomaatjes
Hüttenkase 150gr

Macro’s ;
  • Calorieën: 155
  • Koolhydraten: 3 g
  • Eiwitten: 12 g
  • Vetten: 11 g
7C5D25C5-17CA-463A-9E9A-F9E89C951EE4.jpeg
5BCCF509-A7DE-46A4-8503-E54A6447BB23.jpeg