- Waardering
- 5.195
Die zijn lui en jatten je gains.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zijn lui en jatten je gains.
Kan alleen maar witte eieren van de belasting aftrekken
Een ei hoort erbij ❤️
Bij zwarte dubbele hoeveelheid eiwittenKan alleen maar witte eieren van de belasting aftrekken

alleen zwartgeld en witte eieren, misschien morgen wel bruine schil.
Jawel maar niet mijn ding. Het probleem met sterrenzaken is dat je in mijn functie dan eigenlijk weinig spannends doet. Je doet slechts een paar gerechten en die doe je perfect. Elke dag weer. Maar voor de rest is er amper variatie. Er is weinig/geen ruimte voor eigen inbreng.Nooit gedacht om een gooi te doen naar een positie in een sterrentent oid?
Jawel maar niet mijn ding. Het probleem met sterrenzaken is dat je in mijn functie dan eigenlijk weinig spannends doet. Je doet slechts een paar gerechten en die doe je perfect. Elke dag weer. Maar voor de rest is er amper variatie. Er is weinig/geen ruimte voor eigen inbreng.
Nu heb ik veel verantwoordelijkheid en eigen inbreng. Ik run lekker mijn eigen parti, soms run ik de keuken. Niet super formeel en vooral weinig authoriteit.
Ik kan heel slecht tegen authoriteit. En dan heb je in een sterrenzaak niets te zoeken.
Ik hou van het informele sfeertje. Hard werken maar ook ruimte om lekker te kunnen kloten met collega's.
Maar wie weet, misschien dat ik in de toekomst wel besluit om een periode mee te draaien op dat niveau.
Juist. En dus niet andersom

Nu wissel je steeds van zaken, heb ik dat goed begrepen? En in wat voor zaken sta je precies? En iets met een zzp constructie meende ik te lezenJawel maar niet mijn ding. Het probleem met sterrenzaken is dat je in mijn functie dan eigenlijk weinig spannends doet. Je doet slechts een paar gerechten en die doe je perfect. Elke dag weer. Maar voor de rest is er amper variatie. Er is weinig/geen ruimte voor eigen inbreng.
Nu heb ik veel verantwoordelijkheid en eigen inbreng. Ik run lekker mijn eigen parti, soms run ik de keuken. Niet super formeel en vooral weinig authoriteit.
Ik kan heel slecht tegen authoriteit. En dan heb je in een sterrenzaak niets te zoeken.
Ik hou van het informele sfeertje. Hard werken maar ook ruimte om lekker te kunnen kloten met collega's.
Maar wie weet, misschien dat ik in de toekomst wel besluit om een periode mee te draaien op dat niveau.
250gr? lijk eerder 25

Grote pan van 36cm

Waarom wel? Ei = ei lijkt me. Ik denk zelfs dat de witte eieren 'milieuvriendelijker' oid zijn. Iets met dat de kippen minder eten nodig hebben etc. Geen idee of dit klopt, nooit opgezocht eigenlijk.
Kleur wordt bepaald door de oorlellen van de kip. Bruine oorlellen is bruine eieren, en andersom. Kippen met bruine oorlellen eten iets meer en leggen iets minder eieren, zijn dus minder efficiënt. Dus in zekere zin heb je wel gelijk.Waarom wel? Ei = ei lijkt me. Ik denk zelfs dat de witte eieren 'milieuvriendelijker' oid zijn. Iets met dat de kippen minder eten nodig hebben etc. Geen idee of dit klopt, nooit opgezocht eigenlijk.
En maiskippen dan?Kleur wordt bepaald door de oorlellen van de kip. Bruine oorlellen is bruine eieren, en andersom. Kippen met bruine oorlellen eten iets meer en leggen iets minder eieren, zijn dus minder efficiënt. Dus in zekere zin heb je wel gelijk.
Verschil tussen een gele en oranje eidooier komt door caroteen
In mais (en wortel) zit caroteen, in bv tarwe zit dat niet. Of bedoel je dat niet?
Die eten mais
Geel