- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Beterschap Rocky![]()
Ziek en dusdanige keelpijn dat ik geen vast voedsel binnen krijg. Dus klots ik het maar zo naar binnen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beterschap Rocky![]()
Ziek en dusdanige keelpijn dat ik geen vast voedsel binnen krijg. Dus klots ik het maar zo naar binnen.
Huh, opneembaarheid is toch iets lager bij rauw ei? Niet 'de helft', maar toch
Er zijn weinig alternatieven goedkoper.haal sowieso altijd mijn vlees bij jullie als dat financieel lukt
Huh, opneembaarheid is toch iets lager bij rauw ei? Niet 'de helft', maar toch
Zijn ze nog wel echt rauw als ze gepasteuriseerd zijn?Huh, opneembaarheid is toch iets lager bij rauw ei? Niet 'de helft', maar toch
Klopt
ja de helft van de eiwitten, de andere helft zit in het geel![]()
Hopelijk kan ik ze binnenkort weer koken. Of wat vaster eten. Heb uit bronnen vernomen dat je maar de helft opneemt via deze weg ?

Ben echt geneigd om hierdoor gewoon rauwe eieren te drinken voor de vetten of gewoon eiwit van bijv Two ChicksMet betrekking tot de rauwe eieren, dat onderzoek is inderdaad vers van de pers. Voor de geinteresseerde:
Raw vs. cooked eggs for postexercise muscle protein synthesis - Study Summary - Examine
Every month, the Examine team filters, reviews, analyzes, and summarizes the most important research in 25 health categories. Get the information you need to stay up to date.examine.com
TLDR: In this randomized controlled study, eating cooked eggs after exercise increased amino acid levels more than eating raw eggs, but muscle protein synthesis rates were similar for raw and cooked eggs.
Dit geldt trouwens voor rauwe eieren. Het eiwit van Two Chicks, of bvb vloeibaar eiwit van XXL, is gepasteuriseerd om het langer en buiten de koeling houdbaar te maken. Het is verhit, niet rauw. Bovenstaande is dus niet van toepassing op vloeibaar eiwit uit fles. Dat zal nagenoeg hetzelfde effect hebben als gekookte eieren, ook op de serum amino concentratie.
de biologische beschikbaarheid van eiwit uit rauwe eieren is lager dan gekookte of gebakken dus in basis moet je dan meer nemen.Ben echt geneigd om hierdoor gewoon rauwe eieren te drinken voor de vetten of gewoon eiwit van bijv Two Chicks
Fucking easy ass eiwit is dat
Heb je gelezen wat @Japio heeft gepost?de biologische beschikbaarheid van eiwit uit rauwe eieren is lager dan gekookte of gebakken dus in basis moet je dan meer nemen.
Welk voordeel haal je hier dan uit anders dan snelheid van klaarmaken.
HELEMAAL met je eens !! Lekker gekookt eitje in de ochtend !Brrr rauwe eieren.
Gewoon lekker gekookt met wat zout en peper. Of lekker boerenommeletje on the go. Nom nom nom
wel zachtHELEMAAL met je eens !! Lekker gekookt eitje in de ochtend !
ja heb ik gelezen en daar lees je dat er minder leucine beschikbaar komt. En dat is de belangrijkste bouwsteen voor MPS.Heb je gelezen wat @Japio heeft gepost?
En daarbij idd puur gewoon het voordeel van snelheid