- Waardering
- 27.885
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee in Belgie kennen ze dat niet.
Ah oke wist ik niet. Hier in Groningen hebben ze ook een eierbal kennen ook veel mensen niet
Wat is dat voor vlees? Looks good.
Ah oke wist ik niet. Hier in Groningen hebben ze ook een eierbal kennen ook veel mensen nieti
Eet smakelijk hoe doe jij dat met je dieet en werk als ik vragen mag?
Is het dood?
300 gram picanha van musclemeat
Dankje, neem naar werk gewoon bakjes kip met rijst meeEet smakelijk hoe doe jij dat met je dieet en werk als ik vragen mag?
Ja meal preppen dus... wat voor kip?300 gram picanha van musclemeat
Dankje, neem naar werk gewoon bakjes kip met rijst mee
Ik heb alle kip en groente van musclemeat (@The Dutch Giant), dus ik hoef alleen maar rijst te koken voor een week en dan gooi ik de rest zo afgewogen erbij. Eerste 3 dagen in de koelkast, rest in de vriezer. Zo doe ik het al jaren. Zonder musclemeat zou mijn hobby een stuk lastiger zijn geweest.
Ja ik zit ook aan zoiets te denkenIk heb alle kip en groente van musclemeat (@The Dutch Giant), dus ik hoef alleen maar rijst te koken voor een week en dan gooi ik de rest zo afgewogen erbij. Eerste 3 dagen in de koelkast, rest in de vriezer. Zo doe ik het al jaren. Zonder musclemeat zou mijn hobby een stuk lastiger zijn geweest.
Is wel duur maar wel ideaal voor een prep
Tip: 200gr koolhydraat, 100gr groente en 150-200gr vlees ben je rond de 3 euro per maaltijd kwijt en dan hoef je nooit meer te koken, alleen te schudden uit de zakken.
Eet zelf nooit geprept tijdens een bulk, ik kan dat zelf niet volhouden. Tijdens een prep eet ik wel geprepped en haal sowieso altijd mijn vlees bij jullie als dat financieel luktTip: 200gr koolhydraat, 100gr groente en 150-200gr vlees ben je rond de 3 euro per maaltijd kwijt en dan hoef je nooit meer te koken, alleen te schudden uit de zakken.
Ik ga eens even goed kijken van de week.Tip: 200gr koolhydraat, 100gr groente en 150-200gr vlees ben je rond de 3 euro per maaltijd kwijt en dan hoef je nooit meer te koken, alleen te schudden uit de zakken.
Zeker een aanrader. Ik heb ook een grote vrieskast.Ik ga eens even goed kijken van de week.
Mogelijk een extra diepvries kopen en flink bestellen.
OnzinHeb uit bronnen vernomen dat je maar de helft opneemt via deze weg ?