Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Frietje oorlog uit t frietkot 😉

Gelijk het jaar goed beginnen!💪🏻
Met mosterd-dille dressing

0D8D5117-DEB0-4F93-AA73-35707F4DDD2E.jpeg

Ja meal preppen dus... wat voor kip?
Ik heb alle kip en groente van musclemeat (@The Dutch Giant), dus ik hoef alleen maar rijst te koken voor een week en dan gooi ik de rest zo afgewogen erbij. Eerste 3 dagen in de koelkast, rest in de vriezer. Zo doe ik het al jaren. Zonder musclemeat zou mijn hobby een stuk lastiger zijn geweest.

Ik heb alle kip en groente van musclemeat (@The Dutch Giant), dus ik hoef alleen maar rijst te koken voor een week en dan gooi ik de rest zo afgewogen erbij. Eerste 3 dagen in de koelkast, rest in de vriezer. Zo doe ik het al jaren. Zonder musclemeat zou mijn hobby een stuk lastiger zijn geweest.
Ja ik zit ook aan zoiets te denken

Tip: 200gr koolhydraat, 100gr groente en 150-200gr vlees ben je rond de 3 euro per maaltijd kwijt en dan hoef je nooit meer te koken, alleen te schudden uit de zakken.
Eet zelf nooit geprept tijdens een bulk, ik kan dat zelf niet volhouden. Tijdens een prep eet ik wel geprepped en haal sowieso altijd mijn vlees bij jullie als dat financieel lukt

16726474775493927626490145788876.jpg

Ziek en dusdanige keelpijn dat ik geen vast voedsel binnen krijg. Dus klots ik het maar zo naar binnen.

Hopelijk kan ik ze binnenkort weer koken. Of wat vaster eten. Heb uit bronnen vernomen dat je maar de helft opneemt via deze weg ?

Terug
Naar boven