MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Wraps zonder kaas

(nee is niet verbrand, komt door het lichtinval 🫣)
20230105_175309.jpg

Bijlagen

• 20230105_175025.jpg
    20230105_175025.jpg
    278,1 KB · Weergaven: 36
Het ziet er nog niet zo lekker uit.
Maar het ruikt en smaakt inmiddels hemels hier in huizen Strudel.
20230105_175412.jpg

In wat olie uien en kipdrumsticks gefruit. Handje vol karwijzaad, cardemom en knoflook meegefruit.

Toen 1,5 L water toegevoegd en een uur laten trekken onder het kookpunt zodat het net niet borrelt. Mooie bouillon gemaakt.

Alles uit de pan verwijdert. Vlees van de drumsticks gehaald, vet/vel/bot weggegooid. Bouillon, vlees en ui/kruidenmix bewaard.

Laagje aardappelschijfjes in de pan gedaan. Rijst (4 uur laten weken in water) daarbovenop gedaan. Vervolgens de bouillon toegevoegd. 15 mins laten koken tot de rijst gaar is. Nu net de kip en ui/kruidenmix in de rijst gelegd en nu 30 mins laten stomen met deksel en doek op de pan. De rijst heeft alle smaak van de bouillon geabsorbeerd. Goede shit.

Bijna klaar.

Ik ga toch nooit begrijpen hoe mensen zoveel tijd willen besteden aan eten dat je ik 5 minuten weg schuift. 't is dat ik 't te duur vind anders had ik m'n rijst nog kant en klaar bij muscle meat gekocht

Ik ga toch nooit begrijpen hoe mensen zoveel tijd willen besteden aan eten dat je ik 5 minuten weg schuift. 't is dat ik 't te duur vind anders had ik m'n rijst nog kant en klaar bij muscle meat gekocht
Hier moet het ook snel en effectief zijn. Ik schud het liefst alles uit zakken in bakjes.

Als ik geen vrouw had. At ik 28x hetzelfde

Terug
Naar boven