- Waardering
- 2.213
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies goed
Te gaar

"Hoe verkracht je een steak?"
Kooktips heb je ook de steaks van musclemeat"Hoe verkracht je een steak?"
Laat je de steak wel rusten na het bakken of leg je hem meteen op je bord?

Max minuutje laten rusten. Idk hij smaakte en zag er prima. Maarja ben sowieso niet iemand die echt veel vlees eet, was ook eerste keer dat ik steak heb bereid"Hoe verkracht je een steak?"
Zou hem zeker 5 min in wat aluminiumfolie laten liggenMax minuutje laten rusten. Idk hij smaakte en zag er prima. Maarja ben sowieso niet iemand die echt veel vlees eet, was ook eerste keer dat ik steak heb bereid
Zou hem zeker 5 min in wat aluminiumfolie laten liggen
Zal m volgende keer (wss morgen) bereiden in aluminiumfolie en idd wat meer later rustenBaktijd in folie is mij aangeleerd. Zal in mijn geval minuut of 8 zijn. Vaak doe ik er dan knoflook/kruidenboter op
Had jij niet gewoon biefstuk puntjes van MM?Zal m volgende keer (wss morgen) bereiden in aluminiumfolie en idd wat meer later rusten
Gaarheid is een kwestie van smaak.
Nee niet bereiden in aluminiumfolie maar na bereiden losjes inwikkelen in aluminiumfolie. En zijn betere manieren en die zal @apfelstrudel ongetwijfeld weten maar ik heb geen zin om langer bezig te zijn met eten bereiden/schoonmaken erna dan de tijd die ik kwijt ben om het op te eten.Zal m volgende keer (wss morgen) bereiden in aluminiumfolie en idd wat meer later rusten
Na het bakken in alufolie laten rustenZal m volgende keer (wss morgen) bereiden in aluminiumfolie en idd wat meer later rusten
Binnen een bepaalde marge, doorbakken is gewoon wansmaak.
Nope, deze zijn van ah (halal biefstuk)
Wat ben je streng! Misschien wil @jhonfromtokyo wel kaakgroei stimuleren?"Hoe verkracht je een steak?"

Bereiden in folie is wel lekker met zalm, en dan in de oven of op de bbqZal m volgende keer (wss morgen) bereiden in aluminiumfolie en idd wat meer later rusten