AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Eet verder(hierna) niet veel eiwit alleen 4 eieren nog

Iemand tips om snel en makkelijk een omelet/geklust ei te meal preppen?

Eerste meal bestaat uit:

2 eieren
250ml eiwit
150g groenten

Geen zin om elke avond in de keuken te staan om dit te maken voor de volgende ochtend

Eerste meal bestaat uit:

2 eieren
250ml eiwit
150g groenten

Geen zin om elke avond in de keuken te staan om dit te maken voor de volgende ochtend
Ik zie wel eens mugcake varianten met groenten en ei. Dus ei klutsen, met groenten in een magnetronbestendig schaaltje, en hop in de magnetron tot een soort cake opwarmen. Google ff groente mugcake ofzo, voor de tijd en wattage. :thumbup:

• Like
Waarderingen: Onit

Eerste meal bestaat uit:

2 eieren
250ml eiwit
150g groenten

Je hebt van die speciale magnetron bakjes om ei in te bereiden. Persoonlijk houdt ik er niet van maar mijn vrouw maakt het regelmatig op haar werk op die manier

1200x900.jpg

Eerste meal bestaat uit:

2 eieren
250ml eiwit
150g groenten

In een grote ovenschaal voor een paar dagen preppen.
Gewoon alles door elkaar fl*kkeren --> in ovenschaal doen --> in de oven op 180 gr bakken. Hoef je niet naar om te kijken. Kan je voor 3 dagen wel in de koelkast goedhouden.

Als je gewoon de groenten voor een paar dagen bakt dan kan je dit recept doen. Gewoon de groenten in de mok 's ochtends, ei erop en dit doen.

Zelf vond ik t lekkerder om gewoon vers te maken. Kost je maar 10 min.
Groenten bakken in de wok, ei eroverheen, deksel erop en een minuut of 8 op laag gas gaar laten worden.
Ondertussen koffie drinken en tas pakken.

Laatst bewerkt:
350ml egg whites
1 ei
700gr aardappels
10ml vierge
10gr 85% cacao

Elke meal voeg ik ook 1gr zout toe + pwo shake tevens ook

(Groentes bij 2 vd 5 meals pd, met 5k kcal pd zijn groente niet meer als “volume” nodig. Groentes zijn oa sperziebonen / wortels, alles wat FODmap vriendelijk is)

Kcal 1000 kcal
150 k / 50 e / 22 v
image.jpg

Terug
Naar boven