- Waardering
- 27.869
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie wel eens mugcake varianten met groenten en ei. Dus ei klutsen, met groenten in een magnetronbestendig schaaltje, en hop in de magnetron tot een soort cake opwarmen. Google ff groente mugcake ofzo, voor de tijd en wattage.Iemand tips om snel en makkelijk een omelet/geklust ei te meal preppen?
Eerste meal bestaat uit:
2 eieren
250ml eiwit
150g groenten
Geen zin om elke avond in de keuken te staan om dit te maken voor de volgende ochtend
Je hebt van die speciale magnetron bakjes om ei in te bereiden. Persoonlijk houdt ik er niet van maar mijn vrouw maakt het regelmatig op haar werk op die manierIemand tips om snel en makkelijk een omelet/geklust ei te meal preppen?
Eerste meal bestaat uit:
2 eieren
250ml eiwit
150g groenten
Geen zin om elke avond in de keuken te staan om dit te maken voor de volgende ochtend
In een grote ovenschaal voor een paar dagen preppen.Iemand tips om snel en makkelijk een omelet/geklust ei te meal preppen?
Eerste meal bestaat uit:
2 eieren
250ml eiwit
150g groenten
Lijkt wel crack
Neen hoor.
heb ze wel even hierna 10 sec nog in de micro gedaan was nog beetje hard. HeheMmmmNeen hoor.
Even in de micro en dan met een mes even wat in brokjes stukjes snijden.heb ze wel even hierna 10 sec nog in de micro gedaan was nog beetje hard. Hehe