- Waardering
- 27.765
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er nog haha.![]()
Cream of rice let isolate whey
En banaan en pindakaas..kiwi is al op haha
Pindakaas by Liga?![]()
Cream of rice let isolate whey
En banaan en pindakaas..kiwi is al op haha
Liga ?
Neen. Is gewoon Pindakaas van xxl nutrition.
Neen. Is gewoon Pindakaas van xxl nutrition.
Snijd je er dan plakken van?Neen. Is gewoon Pindakaas van xxl nutrition.
En gij komt met koekjes af.. dafu
Neen joh.
Da formNeen. Is gewoon Pindakaas van xxl nutrition.
En gij komt met koekjes af.. dafu

Ja heb misschien vierkantje kleine bakjes die ik in de vriezer doe.... Loperig pindakaas loopt altijd uit in de diepvries..
Dus je hebt ietwat vloeibare pindakaas. Die vries je in want dan wordt het hard. Om het vervolgens bevroren op je eten te leggen en te wachten tot het smelt?Neen joh.
Gewoon mn 30 gram pindakaas in de diepvries steken. En gewoon uithalen wanneer nodig. Doe het erop. En zo laten smelten. .
Ja, maar dat is wel makkelijk als je steeds exact 30 gram wilt hebben.Dus je hebt ietwat vloeibare pindakaas. Die vries je in want dan wordt het hard. Om het vervolgens bevroren op je eten te leggen en te wachten tot het smelt?
Hm dat zou kunnen idd, scherp. Zo neurotisch ben ik er niet mee.Ja, maar dat is wel makkelijk als je steeds exact 30 gram wilt hebben.
Althans dat lijkt mij de gedachte erachter.
Neen smelt meteen en word meteen zacht.. ( ik eet altijd warme cream of rice.) ...Dus je hebt ietwat vloeibare pindakaas. Die vries je in want dan wordt het hard. Om het vervolgens bevroren op je eten te leggen en te wachten tot het smelt?
Jezuussss.... Neen is gewoon makkelijk en sneller in de ochtend.. telkens die pot nemen.. en vind gewoon lekker als het beetje hard is dat je er nog een bite in heb zeg maar.Ja, maar dat is wel makkelijk als je steeds exact 30 gram wilt hebben.
Althans dat lijkt mij de gedachte erachter.
🫠Jezuussss.... Neen is gewoon makkelijk en sneller in de ochtend.. telkens die pot nemen.. en vind gewoon lekker als het beetje hard is dat je er nog niet in hen zeg maar.
Wel jammer dus dat het meteen smelt.