- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je tijd wil besparen zou ik eerder een rijstkoker kopenBeetje rijst voor 2 weken gekookt, nu alles nog afwegen en in porties van 100gram, daarna vlug de vriezer in.![]()
Totaalgewicht verdelen over 14 (28?) zakjes, en dan wegen of het ongeveer gelijk verdeeld is, is veel makkelijker@The Barbarian reken je 35gram drooggewicht per portie ?
Ik kook de rijst in een rijstkoker,dan schep ik het over in een teil met ijskoud water,dan laat ik de rijst even schrikken, dan afgieten en portjes maken, een rijstkoker is mijn beste vriend, en scheelt heel veel tijd inderdaadAls je tijd wil besparen zou ik eerder een rijstkoker kopen
Hij weegt 100g gekookt af, maar daar zit vocht bij dus ~35g droog aan nutriëntenTotaalgewicht verdelen over 14 (28?) zakjes, en dan wegen of het ongeveer gelijk verdeeld is, is veel makkelijker
Ik schep 100gram gekookte rijst per keer.@The Barbarian reken je 35gram drooggewicht per portie ?
Ik heb inderdaad 28 zakjes a 100 gram geschept.Totaalgewicht verdelen over 14 (28?) zakjes, en dan wegen of het ongeveer gelijk verdeeld is, is veel makkelijker
Ziet er beter uit dan wat ik had net

Zal heel goed kunnen hoor, ik doe 10 Maatschepjes in de rijstkoker, dat is voor deze de max, ik heb het eerlijk gezegd nog nooit zo droog gewogen.Hij weegt 100g gekookt af, maar daar zit vocht bij dus ~35g droog aan nutriënten
wie niet...
Ja