Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal veels te duur en niet lekker.Eens testen of deze een beetje te doen zijn
![]()
Heb de Triple Chocolate Fudge en de Chocolate Peanut Pretzel nu gehad, nog niet echt onder de indruk![]()
Ik heb een keer een sample van bulk gehad. Macro muncher witte chocolade pistache. Nog nooit zo'n lekkere reep gehad.Eens testen of deze een beetje te doen zijn
![]()
Heb de Triple Chocolate Fudge en de Chocolate Peanut Pretzel nu gehad, nog niet echt onder de indruk![]()
Allemaal veels te duur en niet lekker.
Kruidvat huismerk heeft de lekkerste/goedkoopste repen 1€/1.20€ ps en regelmatig 2 halen 1 betalen of 10 voor 5€
Ik heb een keer een sample van bulk gehad. Macro muncher witte chocolade pistache. Nog nooit zo'n lekkere reep gehad.
Zal ze de volgende ronde eens proberen, heb denk ik nu wel zo'n 50 á 60 verschillende repen gehad.
M'n #1 fav is; https://www.supspace.nl/artikel/6473/take-a-whey-high-protein-bar.html (De peanut caramel)
Maar heeft matige macro's, wel echt met kop en staart boven alles uit.
Daarnaast alle Grenade carb killa bars..
snap wel die prijs zit maar 13 gram eiwit in. meeste repen toch wel +/- 20 gram
En 3€ per stuk?snap wel die prijs zit maar 13 gram eiwit in. meeste repen toch wel +/- 20 gram