- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt je carbs toch ook aanvullen door gewoon wat extra bloem te gebruiken? Kristalsuiker bestaat voor de helft uit fructose dat kan niet eens direct door je spieren gebruikt worden.
Maak zelf ook nog elke week wel zo'n cake. Soms is hij wat droger, dat heeft er volgens mij mee te maken dat de bananen die ik dan gebruikt heb wat kleiner geweest zijn.. Best zorg je dus voor wat grote bananen

Nop, imo zelfde textuur als een gewone cake
2 (overrijpe) bananen
50g bloem
50g oats
2 eieren
125g kwark
40g suiker
bakpoeder
zout
kaneel
(appel)
alles mengen en dan +-50min in een oven van 180°
Kan natuurlijk ook zonder suiker of met stevia oid, maarja I need carbs
Ik ben er echt aan verslaafd![]()
Vorig weekend voor het eerst gemaakt

a carb is a carb
---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------
heb alleen volkorenbloem atm, is dat ook goed? ooit geprobeerd? wil die cake namelijk wel maken morgen![]()
(of ik ben te lui om fatsoenlijk te zoeken)Dunno, nog nooit met volkorenbloem gewerkt. Verkopen ze hier niet(of ik ben te lui om fatsoenlijk te zoeken)
Zal wel lukken denk ik
Euhm je kan of bloem vervangen door whey, of je deeg natter maken (bv appelmoes fzo). Ik vind het zelf genoeg eiwitMaar vrij weinig eiwitten erin dan, toch?
Weet je toevallig of er whey bij te gooien is voor extra eiwit?
Euhm je kan of bloem vervangen door whey, of je deeg natter maken (bv appelmoes fzo). Ik vind het zelf genoeg eiwit

Ja is mogelijk, wel een iets andere structuur danMaar vrij weinig eiwitten erin dan, toch?
Weet je toevallig of er whey bij te gooien is voor extra eiwit?

Kwark en 2 eieren is toch hooguit ~35 gram eiwit, voor het hele brood?
Edit: hoeveel bakpoeder trouwens? weet er zo weinig van dat het bij mij 10 gram kan zijn of 100 gram![]()
is idd iets minder eiwitF*cking myfitnesspalis idd iets minder eiwit
25g eiwit voor 2 eieren :')

De kwark staat er niet bij, of de 'kaas' moet kwark betekenen?
Hoeveel bakpoeder gooi je er ongeveer bij bro?
Volkorenbloem vorige week gekocht in de Albert Heijn in AalstDunno, nog nooit met volkorenbloem gewerkt. Verkopen ze hier niet(of ik ben te lui om fatsoenlijk te zoeken)
Zal wel lukken denk ik

Kwark en 2 eieren is toch hooguit ~35 gram eiwit, voor het hele brood?
Edit: hoeveel bakpoeder trouwens? weet er zo weinig van dat het bij mij 10 gram kan zijn of 100 gram![]()