AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Met ketchup :D
az7yu1.jpg

Wrap gemaakt van 20 gr boekweitmeel, 1 ei-eiwit en wat amandelmelk. Met daarin 150 gr kip gekruid met cajun kruiden, wat champignons en een beetje pesto. Nomnomnom

110iped.jpg

400 gr magere kwark, 20 gr casein banaan en 60 gr protein choco kokos cake met stukjes cacao nibs. :heart:

x4iy3t.jpg

Tussendoortje hier. Kwark en macadamia noten on the siiiideeeee..

Geen culinair hoogstandje, maar wel erg lekker. Pasta met stukjes kip, spek, ui en ei. Met heel veel zwarte peper en een glas ijskoude melk. :heart:

uploadfromtaptalk1390410046911.jpg

Waar dat jullie al de moeite vandaan halen om die kwark in een ander schaaltje te doen, ik vreet het gewoon uit t bakje hoor :D

Goedemiddag!

Na een tijdje meelezen en wat gerechten over genomen te hebben (Thanx hiervoor!),
Zal ik zelf ook is een gerechtje van eigen hand geven.

Kip met naan brood:

Ingrediënten,
1 flinke kipfilet, 200g italiaanse roerbak groenten.
1 naan brood (tarwe, knoflook/koriander), kip en italiaanse kruiden.
1tl sesamzaad, 1 tl ketchup.

Bereidingswijze:

Snijdt je kipfilet goed klein, kruid hem met kip kruiden.
Doe de roerbakgroenten in een keukenmachine, draai ze klein.
Bak je kip gaar met een deksel erop zodat de kip lekker mals blijft!
Doe er daarna de roerbak groenten, sesamzaad, en een flinke hoeveelheid Italiaanse kruiden bij.
Bak het naanbrood even af in de oven op 180c (minuutje of 4).
Smeer hierna de ketchup uit over het naanbrood (dit zodat de kip er wat beter aan blijft hangen).
Doe de kip met groenten erop, beetje zout en peper er nog op en lekker opeten!

Smakelijk eten!

20140123_131237[1].jpg

20140123_132101[1].jpg

Zelfgemaakte tomatensoep. Ziet er niet zo mooi uit op de foto, maar damn was dat lekker.

20140123_185759.jpg

Kwark met cookies en cream whey, rozijnen en wat kruidkoek. Maakt die saaie kwark een stuk lekkerder.

14v349j.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

Aziatisch maaltijdsoepje.

Kip, restje rijst, bosui, gember, knoflook, sojasaus en sambal.

uploadfromtaptalk1390568719819.jpg

Net mijn allereerste echte maaltijd ever gemaakt ! (geen kant en klaar zooi meer vanaf nu!)

Rijst (perfect gelukt met super methode , zie filmpje onderaan) , met kip stukjes van de aldi, en het allerlekkerste : Italiaanse wok groenten van de aldi .

Ik wilde een foto maken maar het was echt ZO lekker dat het gelijk op was !

Alleen de timing nog, kip was een beetje droog maar ik was als de dood dat het niet gaar zou zijn en voedselvergiftiging is .... verschrikkelijk , dat wil ik echt NOOIT meer

Hoe super rijst te koken :

http://www.youtube.com/watch?v=KyMT2DRBqTo

Post HIIT, kwark met casein en quinoa. Banaanbrood en amandelen.
2ilh2dt.jpg

macaroni met kalkoen, courgette, ui en champignons
350v2wl.jpg

Nasi
2ps0z20.jpg

En toetje dat de kat ook lekker vond volgens mij
2yv9b8h.jpg

Kan geen foto uploaden

Of toch wel muaha

image.jpg

Net mijn allereerste echte maaltijd ever gemaakt ! (geen kant en klaar zooi meer vanaf nu!)

Rijst (perfect gelukt met super methode , zie filmpje onderaan) , met kip stukjes van de aldi, en het allerlekkerste : Italiaanse wok groenten van de aldi .

Ik wilde een foto maken maar het was echt ZO lekker dat het gelijk op was !

Alleen de timing nog, kip was een beetje droog maar ik was als de dood dat het niet gaar zou zijn en voedselvergiftiging is .... verschrikkelijk , dat wil ik echt NOOIT meer

Hoe super rijst te koken :

http://www.youtube.com/watch?v=KyMT2DRBqTo

je bent 33 en je hebt je allereerste maaltijd gemaakt?

Terug
Naar boven