AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik heb al vaak gebakken met eiwitpoeder. Je kan aan Standaard recepten vaak gewoon whey erbij gooien (vaak extra melk/water bijdoen zodat het beter mengt). Met caseïne moet je oppassen, omdat je anders kans hebt dat je gebakken pudding hebt..

Voor het slapen, greek yoghurt met casein, aarbeien, banaancake en een questbar <3
n3t083.jpg

Rijst, kalkoen gebakken in kokosolie, paprikapoeder en sambal, en broccoli met KETCHUP. :lick:
24mz479.jpg

Ontbijtje vanmorgen
2r5uqme.jpg

Ik heb al vaak gebakken met eiwitpoeder. Je kan aan Standaard recepten vaak gewoon whey erbij gooien (vaak extra melk/water bijdoen zodat het beter mengt). Met caseïne moet je oppassen, omdat je anders kans hebt dat je gebakken pudding hebt..

Voor het slapen, greek yoghurt met casein, aarbeien, banaancake en een questbar <3
n3t083.jpg

Rijst, kalkoen gebakken in kokosolie, paprikapoeder en sambal, en broccoli met KETCHUP. :lick:
24mz479.jpg

Ontbijtje vanmorgen
2r5uqme.jpg

Good stuff!

Nop, imo zelfde textuur als een gewone cake

2 (overrijpe) bananen
50g bloem
50g (gemalen) oats
2 eieren
125g kwark
40g suiker
bakpoeder
zout
kaneel
(appel)

Banaan pletten, alles mengen en dan +-50min in een oven van 180°

Kan natuurlijk ook zonder suiker of met stevia oid, maarja I need carbs

Ik ben er echt aan verslaafd :o
Vorig weekend voor het eerst gemaakt

heb deze ook gemaakt idd

50 minuten is wel genoeg

1 zakje bakpoeder is meestal 16 gram en gnoeg voor 500gr bloem, dus 2 gram bakpoeder is voor deze cake wel genoeg

pak wel flinke bananen man, anders ga je niet veel van die smaak merken.

Post workout lunch, 200 g kipfilet gekruid, tomaatjes en pijnboompitten. Daarnaast 200g broccoli(niet op de foto)

image.jpg

bananenbrood ziet er wel chill uit, dacht dat ga ik ook ff proberen, alleen geen bakmeel in huis :(

Onlangs voor de eerste keer een hele pizza gegeten (had natuurlijk ervoor wel al eens een slice gegeten van kameraden). Blijf het niet geweldig vinden.

image.jpg

wat is dat voor rare pizza, srs

zo hier heb ik alweer een hele tijd op zitten wachten. Vandaag lekker schransen met trainingsmaatje

You now have permission to binge!

o8w3uq.jpg

Mijn dikke ontbijtshake en pastamaaltijd staan hier niet op, net zoals de kipnuggets (met saus uiteraard) die nog naar binnen gewerkt gaan worden en vanavond eten bestelen shoarma/pizza of zoiets :D

''cola light''

verder ziet het eruit als epic cheat dagje

Geen meal, maar wel alvast een deel van mijn beleg voor deze week klaargemaakt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar eens wat vaker gaan koken en een foto hier zetten, best veel leuke ideeën hier.

zo hier heb ik alweer een hele tijd op zitten wachten. Vandaag lekker schransen met trainingsmaatje

You now have permission to binge!

o8w3uq.jpg

Mijn dikke ontbijtshake en pastamaaltijd staan hier niet op, net zoals de kipnuggets (met saus uiteraard) die nog naar binnen gewerkt gaan worden en vanavond eten bestelen shoarma/pizza of zoiets :D

aardig cheatdagje hehe:p

Al zo vaak bananen brood zien voorbij komen hier. Daarom net maar eens gemaakt met recept van YOGI.
Was lekker en vulde goed! Volgende keer doe ik er wel een beetje stevia bij en probeer ik ook eens met volkoren bakmeel.

image.jpg

Al zo vaak bananen brood zien voorbij komen hier. Daarom net maar eens gemaakt met recept van YOGI.
Was lekker en vulde goed! Volgende keer doe ik er wel een beetje stevia bij en probeer ik ook eens met volkoren bakmeel.

Wil hem ook gaan maken maar red de 100gr whey niet meer met deze pot :(

Paarden pepersteak van Musclemeat, lekker! Met een lullig beetje rijst, BBQ-saus en wat komkommer.

uploadfromtaptalk1390739998273.jpg

Was in de keuken al begonnen met eten :p
Zoete aardappel (hij was geel?), kipfilet en komkommer met hüttenkäse en chilisaus

DSC_0171.jpg

Terug
Naar boven