- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat warm je op in de magnetron? Zijn de aardappeltjes dan nog lekker?175gr kip (1.5€)
150gr aardappels (20 cent)
150gr sperziebonen (22 cent)
50gr wortels (12 cent)
15gr cashewnoten ongezout (18cent)
2gr zout (verwaarloosbaar, keukenzout 1kg 2€)
Ketchup of zero saus
(Complete maaltijd 2.22€ ps, ex saus)
Eet dit 2x pd momenteel, groente keus ivm ik anders bloat/stink scheetjes laat en diepvries/blik wortels/sperziebonen gewoon goedkoop zijn. Kip (mm) magnetron, aardappels airfryer.
![]()
Ben ik een viezerik als ik zeg dat ik ze soms ook koud eet…Dat warm je op in de magnetron? Zijn de aardappeltjes dan nog lekker?
Met dit warme weer eet ik mijn meeste mealpreps koud. Soms vind ik dat ook oprecht lekkerder dan opgewarmd.Ben ik een viezerik als ik zeg dat ik ze soms ook koud eet…
Indien mogelijk warm ik ze op in de magnetron en smaakt het gewoon goed, maar ik ben niet de meest moeilijke eter. Indien geen magnetron tot beschikking eet ik ze net zo graag koud. Beide gevallen er ketchup op icm die sarachi mild hete saus.

Goed idee. Ik zweet me echt de t*ring als ik nu warme mealprep eet op 't werk of thuis.Met dit warme weer eet ik mijn meeste mealpreps koud. Soms vind ik dat ook oprecht lekkerder dan opgewarmd.![]()
Jullie zijn een stel varkens en Mike houdt niet van varken sinds zijn halal upgrade.
lekker waterig wel
Uitgaande van 8 uur slaap drink jij 8 liter water per dag?Heb ik gelijk mn halve liter water binnen die ik elke uur wil binnen wil hebben.
Uitgaande van 8 uur slaap drink jij 8 liter water per dag?
15L en dan excl de koffie? hahahahMet trainen erbij kom je wel in die richting uit ja. Dat is exclusief koffie. 2 flessen van 1,5 liter smorgens, 2 fles smiddags, 1 fles tijdens het trainen en thuis ook nog wel een liter savonds( 0.0 % siroop). Heb altijd al heel veel gedronken en mijn urine is dan ook altijd als water(kleur)