Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.395
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
5 flessen van 1,5 is geen 15liter maar 7.5liter.
En ik sta de hele dag in de zon dus zo gek lijkt me dat niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je zegt 8L excl die hele riedel?5 flessen van 1,5 is geen 15liter maar 7.5liter.
En ik sta de hele dag in de zon dus zo gek lijkt me dat niet?
ik zit aan 6,5 liter puur drinken. het water waar ik mijn rijst en COR mee doet reken ik niet mee maar dan zit ik ook wel over 8 liter als ik dat zou mee tellen.Okee leip. Drinkt de rest hier ook zoveel water? Ik heb wel eens op werk dat ik 10+ liter drink omdat ik 's zomers met 30 graden buiten, 14 uur in een keuken/sauna aan het werken ben.
Maar buiten dat drink ik misschien 4 max 5 liter op een dag.
8 liter? Vroeger toen ik nog veel sportte kwam ik aan max 5-6 liter op de warme dagen. En dan is het 's nachts opstaan om te gaan pissen.
2 keer per nacht pissen is toch wel standaard hier. Soms 3x of meer.8 liter? Vroeger toen ik nog veel sportte kwam ik aan max 5-6 liter op de warme dagen. En dan is het 's nachts opstaan om te gaan pissen.
1L opstaan
Elke maaltijd minimaal 0.5L = 3L
60/30min voor trainen 1L
Training zelf 1L, soms meer (zomer)
Ruim 6L water pd en 2 blikjes zero of energie
Na 18.00 max 0.5L ivm avond/nacht pissen en die 0.5L neem ik met wat zout. Laatst meal tevens wat hoger in carbs zodat pissen minimaal word snachts.
Voor mij niet, maar kan me wel voorstellen dat sommige stuk minder drinken en vele vergeten/doen niet bij opstaan en pwo die liter.
Eerste wat ik doe als ik wakker word is een halve liter wegkappenVoor mij niet, maar kan me wel voorstellen dat sommige stuk minder drinken en vele vergeten/doen niet bij opstaan en pwo die liter.
Dat is sowieso goed om je spijsvertering op gang te brengen, is mij verteld.Eerste wat ik doe als ik wakker word is een halve liter wegkappen
Dat is sowieso goed om je spijsvertering op gang te brengen, is mij verteld.
Ik al jaren niet meer. Vroeger enkel op warme dagen dat ik 6 liter water dronk overdag en 's avonds pinten ging drinken2 keer per nacht pissen is toch wel standaard hier. Soms 3x of meer.

Lucky you. Ik moet sinds zover ik mij kan herinneren altijd minimala 1x pissen, vaak 2x, soms 3x of meer.Ik al jaren niet meer. Vroeger enkel op warme dagen dat ik 6 liter water dronk overdag en 's avonds pinten ging drinken
Nu moet ik pas pissen als ik wakker wordt van de wekker.
Ik ook maar ik ben gewoon dik.Door mijn ptss word ik regelmatig wakker badend in het zweet, ik ben vaak echt dehydrated na een slechte nacht
Lucky you. Ik moet sinds zover ik mij kan herinneren altijd minimala 1x pissen, vaak 2x, soms 3x of meer.
Life's a b*ch
Ik ook maar ik ben gewoon dik.
3uur pre bed maximaal 0.5L drinken uit een flesje en op=op, gooi er ook wat zout in.Lucky you. Ik moet sinds zover ik mij kan herinneren altijd minimala 1x pissen, vaak 2x, soms 3x of meer.