AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Okee leip. Drinkt de rest hier ook zoveel water? Ik heb wel eens op werk dat ik 10+ liter drink omdat ik 's zomers met 30 graden buiten, 14 uur in een keuken/sauna aan het werken ben. Maar zijn uitzonderingen.

Buiten dat drink ik misschien 4 max 5 liter op een dag.

Moet je dan niet moeilijk veel pissen de hele dag?

Okee leip. Drinkt de rest hier ook zoveel water? Ik heb wel eens op werk dat ik 10+ liter drink omdat ik 's zomers met 30 graden buiten, 14 uur in een keuken/sauna aan het werken ben.

Maar buiten dat drink ik misschien 4 max 5 liter op een dag.
ik zit aan 6,5 liter puur drinken. het water waar ik mijn rijst en COR mee doet reken ik niet mee maar dan zit ik ook wel over 8 liter als ik dat zou mee tellen.

8 liter? Vroeger toen ik nog veel sportte kwam ik aan max 5-6 liter op de warme dagen. En dan is het 's nachts opstaan om te gaan pissen.

8 liter? Vroeger toen ik nog veel sportte kwam ik aan max 5-6 liter op de warme dagen. En dan is het 's nachts opstaan om te gaan pissen.

Ik sta/zit/ werk de hele dag buiten met veel beweging. Sta eigenlijk nooit snachts op om te pissen

1L opstaan
Elke maaltijd minimaal 0.5L = 3L
60/30min voor trainen 1L
Training zelf 1L, soms meer (zomer)
Ruim 6L water pd en 2 blikjes zero of energie

Na 18.00 max 0.5L ivm avond/nacht pissen en die 0.5L neem ik met wat zout. Laatst meal tevens wat hoger in carbs zodat pissen minimaal word snachts.

1L opstaan
Elke maaltijd minimaal 0.5L = 3L
60/30min voor trainen 1L
Training zelf 1L, soms meer (zomer)
Ruim 6L water pd en 2 blikjes zero of energie

Na 18.00 max 0.5L ivm avond/nacht pissen en die 0.5L neem ik met wat zout. Laatst meal tevens wat hoger in carbs zodat pissen minimaal word snachts.

Dus zo gek is die 8 liter nog nieteens.

Ik al jaren niet meer. Vroeger enkel op warme dagen dat ik 6 liter water dronk overdag en 's avonds pinten ging drinken :D
Nu moet ik pas pissen als ik wakker wordt van de wekker.
Lucky you. Ik moet sinds zover ik mij kan herinneren altijd minimala 1x pissen, vaak 2x, soms 3x of meer.

Life's a b*ch
Door mijn ptss word ik regelmatig wakker badend in het zweet, ik ben vaak echt dehydrated na een slechte nacht
Ik ook maar ik ben gewoon dik.

Lucky you. Ik moet sinds zover ik mij kan herinneren altijd minimala 1x pissen, vaak 2x, soms 3x of meer.
3uur pre bed maximaal 0.5L drinken uit een flesje en op=op, gooi er ook wat zout in.
Pre bed meal verhogen in carbs, experimenteer wekelijks wat werkt. Begin op laag en bouw dit op.
Geen 500gr kwark / 3kg fruit etc als pre bed meal, maar pak bijv een omelet of rijstwafels met whey pasta of pindakaas etc.

Terug
Naar boven