AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
3uur pre bed maximaal 0.5L drinken uit een flesje en op=op, gooi er ook wat zout in.
Pre bed meal verhogen in carbs, experimenteer wekelijks wat werkt. Begin op laag en bouw dit op.
Geen 500gr kwark / 3kg fruit etc als pre bed meal, maar pak bijv een omelet of rijstwafels met whey pasta of pindakaas etc.
hoe drink je al je pre bed supps dan?

3uur pre bed maximaal 0.5L drinken uit een flesje en op=op, gooi er ook wat zout in.
Pre bed meal verhogen in carbs, experimenteer wekelijks wat werkt. Begin op laag en bouw dit op.
Geen 500gr kwark / 3kg fruit etc als pre bed meal, maar pak bijv een omelet of rijstwafels met whey pasta of pindakaas etc.
Als ik pre bed te hoog in carbs zit dan zweet ik als een otter in bed.

Als ik pre bed te hoog in carbs zit dan zweet ik als een otter in bed.
Vandaar ff experimenteren wat wel/niet werkt de een neemt 30gr andere 100gr+ , maar als je er 2/3x per nacht uit moet zijn er behoorlijk wat tips om dit te verminderen die vrij makkelijk te implementeren zijn en je slaap kwaliteit flink verbeterd.
Ook als je het idee hebt dat je uitgerust wakker word van minder vaste slaapuren is dit geen indicatie dat je slaap goed is en slaap(rust) is gewoon zwaar onderschat.

Haha bij mij ook. 1 slok water voor al die pillen is geen probleem maar zonder vocht blijven sommige toch steken :roflol:
Lucky you. Ik moet sinds zover ik mij kan herinneren altijd minimala 1x pissen, vaak 2x, soms 3x of meer.

Life's a b*ch

Ik ook maar ik ben gewoon dik.
Ik moet vooral gaan pissen als ik voor het slapen een bak kwark eet of echt nog 2-3 grote glazen water. Voor de rest nog altijd geen last. Kan 12h slapen zonder te gaan pissen. Maar vanaf ik wakker ben moet ik echt onmiddellijk gaan pissen. Kan geen 5 minuutjes 'wakker worden' :p

Andere lifeproblems als je half/eind bulk zoveel moet vreten dat je snachts moet schijten.
En mensen met een fam life weten dat snachts doortrekken verboden is ivm wakker worden vd rest en smorgens is het dan “suprise” 😀

Ik moet standaard 1x per nacht pissen. Als ik s avonds 22-23 uur train wel vaker aangezien ik veel drink rondom training. Ga liever s nachts eruit dan dat ik te weinig drink.

Andere lifeproblems als je half/eind bulk zoveel moet vreten dat je snachts moet schijten.
En mensen met een fam life weten dat snachts doortrekken verboden is ivm wakker worden vd rest en smorgens is het dan “suprise” 😀
Doe je je stinkende best, is het weer niet goed!

mien etn

IMG_0108.jpeg

Terug
Naar boven