Dat ziet er echt lekker uit, heb je daar misschien een receptje van wat je zou willen delen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks! Ik ga hem binnenkort eens proberen.2 eetbeurten/2 pers.
300gElleboogjes volkoren
250g tofuh
125g gekookte hamblokjes
250g kipfilet
500g macaronigroenten
200g groene pesto
Viel het nog mee?
Nee smerig weggegooid
Toch wel goed dat ze op een bonenburger nog eens extra zetten dat het zeker vegetarisch is! Binnenkort plakken ze stickers op de tomaten met 'veggie' ofzo.
Ik zag van de week een pot augurken waar vegan op stondToch wel goed dat ze op een bonenburger nog eens extra zetten dat het zeker vegetarisch is! Binnenkort plakken ze stickers op de tomaten met 'veggie' ofzo.

Vegan zou ik nog 'ergens' kunnen begrijpen omdat ze wel al eens producten van dierlijke oorsprong gebruiken terwijl mensen het helemaal niet weten. Maar toch...Ik zag van de week een pot augurken waar vegan op stond![]()

Deze was goed te doen moet ik zeggen.Toch wel goed dat ze op een bonenburger nog eens extra zetten dat het zeker vegetarisch is! Binnenkort plakken ze stickers op de tomaten met 'veggie' ofzo.
Kunnen ze de prijs weer omhoog gooienToch wel goed dat ze op een bonenburger nog eens extra zetten dat het zeker vegetarisch is! Binnenkort plakken ze stickers op de tomaten met 'veggie' ofzo.
hmm bij vleestomaten zal er misschien toch twijfel zijn zonder stickerToch wel goed dat ze op een bonenburger nog eens extra zetten dat het zeker vegetarisch is! Binnenkort plakken ze stickers op de tomaten met 'veggie' ofzo.