XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Niet helemaal waar. Noord Korea heeft zoveel artillerie op Seoul gericht dat iets doen gelijk staat aan het vernietigen van een miljoenenstad. Daarvoor steunden Rusland en China (nog steeds( het regime.

‘Het westen’ is echt niet heilig en er is een hoop fout gegaan of bewust gedaan. Maar Noord Korea is een slecht voorbeeld.
Maar wat doen we tegen de concentratiekampen en mensenrechtenschendingen in Noord-Korea?

Wel een goed punt overigens. Net als met kernwapens. Het hebben ervan (van beide partijen) is al genoeg reden om ze niet te gebruiken wegens de vergelding die dan optreedt. Zolang die dreiging de 'vrede' bewaart tussen beide partijen (escaleren doet voorkomen is een betere bewoording) oke... Maar dan een partij (natie) in eigen land dan maar zn gang kan gaan tegen de eigen bevolking.

20230906_083009.jpg

Zo, niet mijn maaltijd maar een schooltraktatie.
Soort van weer ontopic :D

Moeten we overal ip de wereld maar ingrijpen, ook geen onverdeeld succes?

Druk met je werkgelegenheid?
:trollfacex:
Goed punt. Moeten we dat? Wat zijn de kerntaken van Defensie en wat wordt daaronder verstaan? Ik zeg niet dat we in moeten grijpen, maar het blijft een interessante discussie...

20230906_083009.jpg

Zo, niet mijn maaltijd maar een schooltraktatie.
Soort van weer ontopic :D
Mag dat nog wel, tegenwoordig?

Moeten dat geen veganistische "gezonde", vrij van allergenen en andere Darwinismen , smakeloze "traktaties" zijn?

En zo ja: you go girl!

Mag dat nog wel, tegenwoordig?

Moeten dat geen veganistische "gezonde", vrij van allergenen en andere Darwinismen , smakeloze "traktaties" zijn?

En zo ja: you go girl!
Mijn kind wilde zelf minidonuts maken.
Gaan we doen! 😄
Er is op school wel een voorkeur voor gezonde traktaties, maar dat is geen verplichting.
Vermoed dat de juf dit ook geen straf vond. :)

Mijn kind wilde zelf minidonuts maken.
Gaan we doen! 😄
Er is op school wel een voorkeur voor gezonde traktaties, maar dat is geen verplichting.
Vermoed dat de juf dit ook geen straf vond. :)
Gaaf, kinderen met interesse in eten klaarmaken!

Heb nu wel een beeld van een juf die in de doelgroep van een zeker forumlid zou passen (met een beetje duwen en persen, misschien is vallen een beter woord).

Gaaf, kinderen met interesse in eten klaarmaken!

Heb nu wel een beeld van een juf die in de doelgroep van een zeker forumlid zou passen (met een beetje duwen en persen, misschien is vallen een beter woord).
Zeker leuk!

Hmm, deze juf voldoet net niet aan zijn ideaalbeeld... helaas.

Ik bedoel daarmee dat er altijd een uitzondering op de regel bestaat. En aangezien ik die uitzondering heb weten te vinden, is wat zij zegt impossibruh! :D
Jouw eisen zijn ook absurd streng, meen ik ergens gelezen te hebben 😂

Maar wat doen we tegen de concentratiekampen en mensenrechtenschendingen in Noord-Korea?

Wel een goed punt overigens. Net als met kernwapens. Het hebben ervan (van beide partijen) is al genoeg reden om ze niet te gebruiken wegens de vergelding die dan optreedt. Zolang die dreiging de 'vrede' bewaart tussen beide partijen (escaleren doet voorkomen is een betere bewoording) oke... Maar dan een partij (natie) in eigen land dan maar zn gang kan gaan tegen de eigen bevolking.
Ja, we kunnen dus niet zo veel. Maar er is een reden dat noort Korea helemaal niets krijgt uit het westen aan technologie.

China echter heeft ze altijd in leven gehouden. Gesteund.

Seoul plat laten schieten en de support van China zijn altijd het grote probleem geweest en de reden dat ze noord Korea niet op de knieën hebben kunnen krijgen.

En die concentratiekampen van de oeigoeren, bezetting Tibet… ja. Daar is wel vanalles tegen geprobeerd maar wilden we oorlog voeren tegen China? Want het interesseert ze verder toch niets wat wij willen. Hard, maar dreiging met oorlog tegen een land met ongeveer oneindige troepen…. Zelfs als India straks. Levens zijn daar niet zo belangrijk en humanisme kennen ze niet. Inmiddels is China zo’n belangrijke economische macht geworden dat ze ook meer kunnen maken. Maar hun kernwapens geeft ze die kans. Net als Rusland.

Zelfs Afghanistan… blijkbaar is het land zelf niet in staat zijn taliban tegen te houden. Dus dan is het maar zo. Hoe triest ook.

Wat mij betreft is het tijd dat ‘het westen’ ophoudt zich steeds te verantwoordelijk voor te maken. Het is niet de schuld van ‘ons’ dat de taliban bestaan, of de Kim dynastie, de concentratiekampen in China, IS. We hebben een rol gespeeld en die was niet altijd de beste. Maar uiteindelijk zijn anderen verantwoordelijk en de bevolking die het laat gebeuren is daar mede voor verantwoordelijk.

Dus wat mij betreft zijn we veel harder mbt geopolitiek. Ook tegen noord Korea, Iran, China.

Terug
Naar boven