Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Vandaag Tarly gegeten van de AH morgen post ik een foto. Heeft iemand hier nog lekkere recepten daarmee?

Nog een mooie recept voor low carb waffels?

met melk en wat honing in de magnetron, lekker zoet en heerlijk als ontbijt (voor de tarly)

ImageUploadedByTapatalk1357909283.183440.jpg

dat stop je in je holle kies man :roflol: wel lekker

Brinta-kaas pannekoek. Ziet er nasty uit I know maar damn dat was lekker! :D gegeten met nog een lapske kaas en amandelen

20130116_121450.jpg

20130116_121557.jpg

Damn, moet nasty zijn met die noten erbij. Past toch ook helemaal niet, man. :p

Hahaha, ik ben wel van de rare combos proberen, maar echt, het smaakte super!

Salade met tomaat , waterkers , slamengeling , veldsla , bloemkool , walnoten en walnotenolie , sherryazijn en tabasco + 2 maatjes . Stuk donkerbruin tarwevrij brood .

Brinta-kaas pannekoek. Ziet er nasty uit I know maar damn dat was lekker! :D gegeten met nog een lapske kaas en amandelen

wtf lijkt op huid die helemaal verrimpeld is:o

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 17:30 ----------

Zal morgen mijn protein brownies hier plaatsen als iemand de recept wil PM mij ze zijn fkn onweerstaanbaar!

haha, alsof brinta er gewoon met melk zo lekker uit ziet :P nee maar true, het ziet er nasty uit, maar het was echt heerlijk

pannekoeken :meal:
daar hoeft geen foto bij denk ik, iedereen weet wel hoe die dingen eruit zien

Hier kan ik me dus echt niets maar dan ook echt niets bij voorstellen.

Ziet er lekker uit die pannenkoek!

Rappe hap, dus wraps met kip teriyaki en wat salade :P
No pics :(

Crème van broccoli, afgewerkt met schilfers Parmezaanse kaas & reepjes Bacon :meal:

19w0ib.jpg

j0l0td.jpg

Preworkout meal : 100 gram zilvervlies rijst + 150 gram sperziebonen + 125 gram tartaar + 25 gram noten
+ 150 gram verse ananas en 1 kop koffie

Terug
Naar boven