Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

geef mij maar chinees of onbeperkt spareribs.
Mac vind ik persoonlijk niet echt heerlijk

Ik krijg zo nu en dan gewoon trek in MC, eigenlijk zou ik veel liever BK of KFC nemen.

Allemaal gore meuq

Penne <3

uploadfromtaptalk1358515762162.jpg

evccaf.jpg

Hmmm, gister een heerlijke gekruide varkenshaas gegeten. Wel gecheat met Pepersaus. Voor de rest lekker veel roerbakgroente.

Good shit, bra!

een goed stuk vlees met peperroomsaus is echt een zalige combinatie, aangevuld met gebakken aardappels en wat groente

Kippenballen (tussendoortje):
1kg kippengehakt - 3 eieren - 250gr havermout - beetje ui - beetje sjalottenstengels - kruiden (zout, peper, thym, komijn)

Volgende keer pics :)

Post workout meal.

image.jpg

Wat is dat linksonder?

Nice man, kun je van overige beschrijving geven?

• Topic Starter Topic Starter
Beetje laat, maar wat kerstmeals, gevolgd door wat speciale maaltijden van m'n vakantie in Polen kort na de kerst :)

Kerstavond, 1 van vele bordjes. Vis, pasta op z'n pools (+noten, honing, maanzaad), rijst met vruchten, erwtenpuree.
CIMG6466_zps280d4863.jpg

1e kerstdag; tafel overzicht. 2.5 kg vlees ftw!
CIMG6523_zpsd8057824.jpg

1 van vele bordjes die ik at. Not a single **** was given about combinations!
CIMG6526_zpsa00af343.jpg

2e kerstdag. Lappen ham, makreel, worst, veggies etc.
IMG2421_zpse6ef215d.jpg

1e maaltijd upon arrival @ Polen. Geweldige oma heb ik haha :D 500 g kalkoen, een hoop veggies, wat gedroogde tomaten en 1 broodje met cranberryjam.
IMG2428_zpsa9be5511.jpg

Lunch @ buffet. Grappig principe die ik in NL niet eerder ben tegengekomen; je betaald voor het gewicht van je bord. Hier heb ik een mix van meats (kotelet, kip, kam) en veggies.
IMG2437_zps1a3cc8c1.jpg

In principe was het de bedoeling dat ik een volledige "rust" vakantie deed, maar alsnog deed ik af en toe een bodyweight workout. M'n oma had nog een cake over, en die carbs wilde ik wat meer verdienen :D Nog wat cottage cheese + whey ernaast en een pannekoek.
IMG2454_zps6d2ad52c.jpg

Een andere vlees + veggie meal
IMG2457_zps05edd474.jpg

Pannekoeken gevuld met iets wat lijkt op cottage cheese, maar wat meer awesome is. Meer solid-consistentie, 30 gram eiwit / 2 g carbs / 0 g vet per 100 gram. Jammer dat ik t in Nederland niet kan vinden. Anyway; getopped met honing, aardbeien en wat chocolade :)
IMG2463_zps7e1f448c.jpg

Ik trof ergens onderweg een interessant vega-fastfood achtige place en was intrigued om het een keer te proberen. Vega goulash van tofu met boekweit grutten en groenten. Dessert was rijst met yoghurt en vruchten; die laatste is een keeper voor post-workout maaltijden voor me!
IMG2468_zps1e2dc340.jpg

Awesome pannekoeken, kan er weinig meer over zeggen :D
IMG2508_zpsffbe6a53.jpg

Opvolger van de pannekoeken!
IMG2512_zpsa48c8c5a.jpg

Zelf samengestelde wrap met beef, chicken, feta, zuchini en wat andere veggies.
IMG2554_zps8a85028e.jpg

Een bodem van kipfilet, eieren en veggies.
IMG2567_zps83b95025.jpg

Zo, dat waren de "bijzondere" maaltijden van eind Dec & begin Januari. Volgende post zullen weer "normalere" maaltijden voor mij zijn :D

^^ heftig ! :eek: :D

Nice man, kun je van overige beschrijving geven?

Linksboven 80g kerstbrood wat ik nog in de diepvries had steken.
De grote maaltijd was 200g rijst met wat curry-saus, 350g wortelen + paprika en 150g mager rundsstoofvlees. En dus ook 50g cornflakes met 350ml melk ofzo.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kai Lan.. Lekkerste en gezondste groente!! Gewokt in kokosolie , knoflook en gember!
''Chinese broccoli'' nomnomm..:meal:

Terug
Naar boven