- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Als ik thuis ben direct. Andere dagen prep en mee naar mn werk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik thuis ben direct. Andere dagen prep en mee naar mn werk.
Ik moet zeggen dat ik van een simpel gekookt eitje op brood ook kan genieten. Ik vind het dan ook wel gemakkelijk om eieren voor meerdere dagen te koken. Niet dat een omelet maken nou zoveel werk is, maar ik ben (soms) nogal luiIk maak elke ochtend een omeletje van 4 eieren met kaas. Een stuk smakelijker dan alleen maar gekookte eieren.
.Ja kruiden zijn lekker. Ik doe het doordeweeks ook niet altijd. In het weekend neem ik iets meer de tijd. Paprika, ui en champignon is ook een aanrader. Ik doe vaak oregano, rozemarijn, tijm, basilicum. Beetje Italiaans/mediterraans zeg maar.Ik moet zeggen dat ik van een simpel gekookt eitje op brood ook kan genieten. Ik vind het dan ook wel gemakkelijk om eieren voor meerdere dagen te koken. Niet dat een omelet maken nou zoveel werk is, maar ik ben (soms) nogal lui.
Naast zout en peper had ik in deze omelet nog wat gedroogde bieslook en five spices toegevoegd, vooral de five spices is echt een aanrader!
Ik moet zeggen dat ik van een simpel gekookt eitje op brood ook kan genieten. Ik vind het dan ook wel gemakkelijk om eieren voor meerdere dagen te koken. Niet dat een omelet maken nou zoveel werk is, maar ik ben (soms) nogal lui.
Naast zout en peper had ik in deze omelet nog wat gedroogde bieslook en five spices toegevoegd, vooral de five spices is echt een aanrader!
Mooie tips, dank!Ja kruiden zijn lekker. Ik doe het doordeweeks ook niet altijd. In het weekend neem ik iets meer de tijd. Paprika, ui en champignon is ook een aanrader. Ik doe vaak oregano, rozemarijn, tijm, basilicum. Beetje Italiaans/mediterraans zeg maar.
Jou vriend zal vanavond niet happy in bed zijn
Het water loopt me in de mond door die hasgtags!Kip, rijst, broccoli.
![]()
#hardcorebodybuilding #truenaturalbroccoli #schijfvanvijf #gains4life #davidgogginsmindset
Zo krijg ik meer volgers.
Ja maak ons maar jaloers, maar ik ga dus mooi niet naar Groningen verhuizen.