Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik maak elke ochtend een omeletje van 4 eieren met kaas. Een stuk smakelijker dan alleen maar gekookte eieren.
Ik moet zeggen dat ik van een simpel gekookt eitje op brood ook kan genieten. Ik vind het dan ook wel gemakkelijk om eieren voor meerdere dagen te koken. Niet dat een omelet maken nou zoveel werk is, maar ik ben (soms) nogal lui :roflol:.

Naast zout en peper had ik in deze omelet nog wat gedroogde bieslook en five spices toegevoegd, vooral de five spices is echt een aanrader!

Ik moet zeggen dat ik van een simpel gekookt eitje op brood ook kan genieten. Ik vind het dan ook wel gemakkelijk om eieren voor meerdere dagen te koken. Niet dat een omelet maken nou zoveel werk is, maar ik ben (soms) nogal lui :roflol:.

Naast zout en peper had ik in deze omelet nog wat gedroogde bieslook en five spices toegevoegd, vooral de five spices is echt een aanrader!
Ja kruiden zijn lekker. Ik doe het doordeweeks ook niet altijd. In het weekend neem ik iets meer de tijd. Paprika, ui en champignon is ook een aanrader. Ik doe vaak oregano, rozemarijn, tijm, basilicum. Beetje Italiaans/mediterraans zeg maar.

Ja kruiden zijn lekker. Ik doe het doordeweeks ook niet altijd. In het weekend neem ik iets meer de tijd. Paprika, ui en champignon is ook een aanrader. Ik doe vaak oregano, rozemarijn, tijm, basilicum. Beetje Italiaans/mediterraans zeg maar.
Mooie tips, dank!

Misschien dat ik met meer kruiden een koud omelet wel te eten vindt. Het valt voor mij veelal in de categorie waar ook koffie in valt: koud is het echt niet lekker.

Koud ommeletje gaat er prima in zolang ie luchtig gebakken en nog licht nat van binnen is.
Als je em helemaal droog bakt is het niet te rammen.

Tip: gooi er wat kaas doorheen.

PWO meal
IMG_0487.jpeg

Chicken tonight met beetje ui
20231002_180622.jpg

Kip, rijst, broccoli.
IMG_20231002_211538.jpg

#hardcorebodybuilding #truenaturalbroccoli #schijfvanvijf #gains4life #davidgogginsmindset

Terug
Naar boven