mighty_mary
Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 61kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(Heb gisteren een kleintje gekocht en weet niet zo goed wat wel en niet lekker erin is).ALLES IS LEKKER UIT DE AIRFRYEROok uit de airfryer?(Heb gisteren een kleintje gekocht en weet niet zo goed wat wel en niet lekker erin is).
Ik ben er nu al dol op hahaha, 1.5 liter (was 12.50 pond, goedkooooopje) en is toch alleen voor mij en m'n zoontje en het is groot genoeg!
Mora airfryerfrikandellenIk ben er nu al dol op hahaha, 1.5 liter (was 12.50 pond, goedkooooopje) en is toch alleen voor mij en m'n zoontje en het is groot genoeg!
Zolang het maar voor de airfryer is. Laatst bamischijven erin gedaan. En bij de 3e dacht ik dit smaakt toch anders. Bleek het spul voor de frituur te zijn.Ook uit de airfryer?(Heb gisteren een kleintje gekocht en weet niet zo goed wat wel en niet lekker erin is).
Zolang het maar voor de airfryer is. Laatst bamischijven erin gedaan. En bij de 3e dacht ik dit smaakt toch anders. Bleek het spul voor de frituur te zijn.

Oneens, heel veel producten (ja ook friet / aardappel producten) kunnen prima in de airfryer ookal zijn ze hier niet specifiek voor gemaakt. Ook niet voor de oven. Ik ben het wel eens dat het in de meeste gevallen er wel beter uit komtZolang het maar voor de airfryer is. Laatst bamischijven erin gedaan. En bij de 3e dacht ik dit smaakt toch anders. Bleek het spul voor de frituur te zijn.