apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe maak je die? Ik heb hele szechuanpeper waar ik eigenlijk niets mee doe.
Gooi 2 eetlepels van die pepers in een vijzel. Maal fijn.Hoe maak je die? Ik heb hele szechuanpeper waar ik eigenlijk niets mee doe.
Bespaar je op saus of vindt jij dat gewoon niet lekker?![]()
450 g shoarma.
Gebakken in een beetje szechuanolie. Zonder saus.
Normaal doe ik er sriracha (en missch beetje ketchup) over maar had daar ff geen zin in. Ben weer cutten ook.Bespaar je op saus of vindt jij dat gewoon niet lekker?
Ja ik moet ook maar eens cutten. Een zak chocolade pepernoten per dag helpt niet echt mee 😂Normaal doe ik er sriracha (en missch beetje ketchup) over maar had daar ff geen zin in. Ben weer cutten ook.
Ik heb wel eens vaker oliën van smaak voorzien, maar ik heb de olie dan nooit zo heet laten worden, ik ga het eens proberen.@Steks deze techniek kan je trouwens gebruiken voor alle kruiden oliën (van gedroogde kruiden). Nootmuskaat, komijnzaad, etc etc. En dus ook alle gemalen poeders.
Wil je bijv. kerrie olie maken? Zelfde principe.
En je kan die olie weer gebruiken om bijv. speciale mayonaise te maken. Beetje van die olie toevoegen aan je mayo, mengen en klaar.
Kzou wel altijd oppassen dat het niet verbrand.Ik heb wel eens vaker oliën van smaak voorzien, maar ik heb de olie dan nooit zo heet laten worden, ik ga het eens proberen.
Zwijn

Heb nu appeltaart in de Airfryer. Lekker luchtje in de woonkamer nu. 😌 alsof ik hem zelf gebakken heb.
Ben zo trots op jou!Heb nu appeltaart in de Airfryer. Lekker luchtje in de woonkamer nu. 😌 alsof ik hem zelf gebakken heb.

kipgehakt met boontjes met bloemkool airfryer patat en een paar stukjes augurk.
Jouw airfryer lijkt wel een gft-bakkipgehakt met boontjes met bloemkool airfryer patat en een paar stukjes augurk.