Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
slaap je op een koude kamer of niet?Snurken begint weer langzaam te komen 50/50 kans momenteel. Nachtzweet is erger, elke 2/3 dagen het bed verschonen. 🫠
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
slaap je op een koude kamer of niet?Snurken begint weer langzaam te komen 50/50 kans momenteel. Nachtzweet is erger, elke 2/3 dagen het bed verschonen. 🫠
Yeah altijd, zelfs kantelraam nog open. Volgens de coach kwam het door de BG, exacte verhaal had ie wel verteld maar is niet helemaal blijven hangen meen dat overdag je lichaam zichzelf afkoelt en de pieken beter opvangt en in je slaap bepaalde systemen “off” gaan en je alsnog moet afkoelen en dus gaat zweten.
Heeft ook grotendeels te maken met lichaamsgewicht. Als ik veel eet en boven de 110 kg ben snurk ik ook heel hard en dan hoef ik in de winter in principe niet onder een dekbed te slapen. Dan slaap ik gewoon met het raam open onder een dekbedovertrek om een comfortabele temperatuur te hebben.Yeah altijd, zelfs kantelraam nog open. Volgens de coach kwam het door de BG, exacte verhaal had ie wel verteld maar is niet helemaal blijven hangen meen dat overdag je lichaam zichzelf afkoelt en de pieken beter opvangt en in je slaap bepaalde systemen “off” gaan en je alsnog moet afkoelen en dus gaat zweten.
Het is niet dat ik het warm heb zoals met tren, maar vreemd genoeg is het effect wel
identiek vandaar dat ik het aankaarten bij de coach en hij het uitlegde.
Overigens gaat er nu een pen pw doorheen aan insuline om me bg maar stabiel te houden.
true want vorige maand lag ik idd ook nog naast of boven mijn dekbed en nu ik weer een skinny b*ch ben kruip ik helemaal in mijn dekbedHeeft ook grotendeels te maken met lichaamsgewicht. Als ik veel eet en boven de 110 kg ben snurk ik ook heel hard en dan hoef ik in de winter in principe niet onder een dekbed te slapen. Dan slaap ik gewoon met het raam open onder een dekbedovertrek om een comfortabele temperatuur te hebben.
Ja dat “warm” gevoel heb ik wel vaker als ik in een bulk zit en dan ga ik onder de zomer laken slapen, maar dat zweten is nu wel uniek. Komt overheen toen ik tren gebruikte dat je gewoon soms zeik nat wakker word en nu ik geen tren gebruik vroeg ik mezelf af waardoor het voorkwam.Heeft ook grotendeels te maken met lichaamsgewicht. Als ik veel eet en boven de 110 kg ben snurk ik ook heel hard en dan hoef ik in de winter in principe niet onder een dekbed te slapen. Dan slaap ik gewoon met het raam open onder een dekbedovertrek om een comfortabele temperatuur te hebben.
Hoe is die Kippie? Ik heb t nog nooit op, maar zie er altijd reclame van en zit bij mij in de stad. Als het de moeite is zal ik eens een lading kip halen.
Ik vind het heerlijk. De knoflook spiesjes zijn mijn favoriet, maar ook de kip in sauzen en kippeling is goed te nassen. Wel duur overigens.Hoe is die Kippie? Ik heb t nog nooit op, maar zie er altijd reclame van en zit bij mij in de stad. Als het de moeite is zal ik eens een lading kip halen.
Heb meerdere keren op verjaardagen van die "Kippiepan" hapjes gegeten. Viel wel in de smaak.Hoe is die Kippie? Ik heb t nog nooit op, maar zie er altijd reclame van en zit bij mij in de stad. Als het de moeite is zal ik eens een lading kip halen.