XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG20240111070948.jpg

Oats, melk, whey en pindakaas.
Met dank aan @dannyz ! Het is me gelukt hoor :roflol: en smaakt goed! Dankjewel :)

Edit: heb de laatste 2 happen wel moeten vechten trouwens :roflol:
Doe er zelf altijd nog wat bevroren fruit door. Dat ontdooit meteen en zorgt ervoor dat je havermout wat afkoel. En blauwe bessen of frambozen erin zijn gewoon lekker.

Of wat ik ook heerlijk vind is als de oats/cor nog warm is wat stukjes 90% pure chocolade erover doen. Dat smelt en dan heb je een soort chocolade sausje. 20 gram pindakaas kun je vervangen door 20 gram 90% chocolade.

Doe er zelf altijd nog wat bevroren fruit door. Dat ontdooit meteen en zorgt ervoor dat je havermout wat afkoel. En blauwe bessen of frambozen erin zijn gewoon lekker.
Blauwe bessen zijn grandioos lekker en enorm gezond, wordt zwaar onderschat hoe gezond die dingen zijn. Bevroren in een pak zijn ze ook nog eens goedkoper dan wanneer je ze vers in een bakje koopt, echt belachelijk hoe groot dit verschil kan zijn.....maar ze blijven grandioos.

:flex:

Of wat ik ook heerlijk vind is als de oats/cor nog warm is wat stukjes 90% pure chocolade erover doen. Dat smelt en dan heb je een soort chocolade sausje. 20 gram pindakaas kun je vervangen door 20 gram 90% chocolade.

Ik gooi er zelf vaak (voornamelijk pre workout) pure cacao poeder doorheen. Kost bijna niets, gezond en zorgt voor een betere pomp in de gym.

Heerlijk bakje, nu even een dagje op kantoor.

Wederom rijst, kip en wortel.
IMG_20240111_120404.jpg

Hoe kan het ook anders, kwark!

Heerlijke frisse eiwitbombastische bak met 500gr kwark, banaantje erachter aan en klaar!
IMG_20240111_143518.jpg

Ja, zonder iets er door.

Lekker man.

Met kaneel en honing is het ook lekker, en met wat noten er in nog lekkerder.....maar dit keer dus zonder iets er door, 250 kcal is genoeg, banaantje geeft rond de 110 kcal dus is prima zo.

Eerder gooide ik er een flinke hand noten door maar die eet ik nu op een ander moment, veel kcal in noten die ik momenteel een beetje aan het spreiden ben.

Ja, zonder iets er door.

Lekker man.

Met kaneel en honing is het ook lekker, en met wat noten er in nog lekkerder.....maar dit keer dus zonder iets er door, 250 kcal is genoeg, banaantje geeft rond de 110 kcal dus is prima zo.

Eerder gooide ik er een flinke hand noten door maar die eet ik nu op een ander moment, veel kcal in noten die ik momenteel een beetje aan het spreiden ben.
Mocht je er ooit een smaakje aan willen. Doe dit zelf ook altijd door mn oats/kwark, 10cal per 3 gram. Gebruik zelf 3 gram voor kwark en 6 voor oats. Echt heerlijk man 👌🏻

• Like
Waarderingen: K82
Schepje aardbei whey

IMG_3553.jpeg
Chinese kool met heel klein beetje zilvervliesrijst en lekker veel babi ketjap (gestoofde hamlappen en speklappen). Ui, knoflook, ketjap, sambal, gembersiroop en sojasaus).

Zalmfilet, aardappelpartjes en groentjes
20240112_202655.jpg

Groenten waren eoa zakje met een soort soepgroente, roergebakken daar 2 el water, 2 el sojasaus en een kneepje sirachia doorheen. Aardappelpartjes waren gekruid en voorgegaard zakje uit de koeling.

Terug
Naar boven