AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

hahah altijd kut dat je dan nog moet wachten. COR is niet mijn ding, ik houd het wel bij havermout
Ja man. Zo net een maandje na de cut heb ik nog zo ontzettend veel honger voor elke meal. Opzich een goed teken maar als je 5 min na een maaltijd denkt.. had er nog wel 3 op gekund.. tja 😂

Ja man. Zo net een maandje na de cut heb ik nog zo ontzettend veel honger voor elke meal. Opzich een goed teken maar als je 5 min na een maaltijd denkt.. had er nog wel 3 op gekund.. tja 😂
herkenbaar :roflol: blij dat ik er nu geen last van heb. Nu precies op zon punt dat je rond je volgende maaltijd weer honger hebt

• Bicep
Waarderingen: Loca
Ben met mijn eerste cut van mijn leven bezig, nu 2 maand ongeveer......terwijl ik best wel van veel eten hou......inmiddels wat droger geworden en ruim 6 kg kwijt....binnenkort weer bf% opmeten

Voor cut:
100kg 18%bf

Huidig:
93kg en ?bf%

IMG_20240110_182952.jpg

Pizza! Bodem bedekt met tomatensaus. Oregano. Daarop mozzarella strooikaas. Daarbovenop gegrilde paprika met ham in kleine stukjes gehakt omdat de kleine fuckers anders alles eraf halen.

Zelf had ik 500 gram kippendijen. Gemarineerd in ketjap, gember, knoflook, lepel pindakaas en sambal. Had daar beter een foto voor hier van kunnen nemen. Maar dat was al op. Had honger.

Ik hoorde laatst een filosoof zeggen over zijn eigen baksels dat het goed is om grimassen en porums te bakken. Die hebben meer karakter dan voorgefabriceerde rommel.

IMG_3548.jpeg
Niet voor mij, gemaakt voor m’n kids. Deeg is ook zelf gemaakt.
Altijd lekker zo'n zelfgemaakte pizza van eigen gemaakt deeg. Mijn vriendin is erg blij met haar broodbakker machine waar je perfect deeg in kunt kneden waarna ze later pizza's maakt en de oven inschuift....is nooit vervelend.... Behalve als je zwaar aan 't cutten bent.... 🤣

Altijd lekker zo'n zelfgemaakte pizza van eigen gemaakt deeg. Mijn vriendin is erg blij met haar broodbakker machine waar je perfect deeg in kunt kneden waarna ze later pizza's maakt en de oven inschuift....is nooit vervelend.... Behalve als je zwaar aan 't cutten bent.... 🤣
Haha exact! Dit is zo lekker. Daarom had ik eerst m’n kip op. Anders gaat dat mis. Of goed. Of goed mis.

Met psylium vezels voor (wolken)broodjes en bloemkool voor de pizza, zou je een alternatief kunnen maken wat goed in je dieet past.

IMG20240111070948.jpg

Oats, melk, whey en pindakaas.
Met dank aan @dannyz ! Het is me gelukt hoor :roflol: en smaakt goed! Dankjewel :)

Edit: heb de laatste 2 happen wel moeten vechten trouwens :roflol:

Laatst bewerkt:
Ben met mijn eerste cut van mijn leven bezig, nu 2 maand ongeveer......terwijl ik best wel van veel eten hou......inmiddels wat droger geworden en ruim 6 kg kwijt....binnenkort weer bf% opmeten

Voor cut:
100kg 18%bf

Huidig:
93kg en ?bf%
Als je cut hoef je niet vies te eten hoor, zaak is zoveel en zolang mogelijk een 'gevuld' gevoel te houden.

Terug
Naar boven